نقاشی یاد و نام شهدای خبرنگار در قرچک ترسیم شد
تاریخ انتشار : آذر ۱۳, ۱۳۹۷ ۸:۳۹ ب.ظ
 
نقاشی یاد و نام شهدای خبرنگار به‌پاس زحمات خبرنگاران در سطح شهر قرچک ترسیم شد.
 نقاشی یاد و نام شهدای خبرنگار در قرچک ترسیم شد

به گزارش ندای وارنا؛محسن خرمی شریف بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از مراحل اجرای طرح نقاشی یاد و نام شهدای خبرنگار در قرچک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌منظور ترویج هنرمندانه فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به‌ویژه شهدای خبرنگار و آشنایی مردم و به‌ویژه جوانان با شهدای با بهره‌گیری از توان و ظرفیت هنرمندان، نقاشی با موضوع یاد و نام شهدای خبرنگار با هنر نقاشی به تصویر کشیده شد.

وی افزود: با توجه به اینکه جامعه رسانه‌ای دشت ورامین زحمات بسیاری در جهت انتشار اخبار و اقدامات شهرداری و دیگر مجموعه‌های شهرستان و در جهت پاسداشت خبرنگاران و اهالی مطبوعات نقاشی یاد و نام شهدای خبرنگار ترسیم شد.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: این کار تنها برای سپاس و ارج نهادن به خدمات صادقانه خبرنگاران و گرامی داشتن مقام اهالی قلم در شهر صورت گرفت.

خرمی شریف بابیان اینکه با نقاشی و رنگ‌آمیزی دیوارهای شهر قرچک تازه گرفت، اظهار کرد: به‌منظور زیباسازی و ایجاد جلوه‌های بصری در معابر اصلی شهر، دیواره‌ها و نماهای قرچک با اجرای نقاشی دیواری توسط هنرمندان با جلوه‌های زیبا انجام شد.

وی با بیان این که نقاشی دیوارها و نمای ساختمان‌ها از تکرار و یکنواختی شهر برای مردم جلوگیری می‌کند، افزود: زیباسازی بصری با نقاشی‌های زیبا و متنوع یکی از راهکارهای اساسی در آرامش بخشی و تلطیف فضای شهری است.

شهردار قرچک اضافه کرد: توسط واحد زیباسازی معاون خدمات شهری شهرداری، ایجاد جلوه‌های بصری با نقاشی دیوارها و ساختمان‌های شهر قرچک به‌صورت مستمر انجام شد و شهر جان تازه گرفت.

خرمی شریف بیان داشت: برخی دیوارهای قدیمی در معابر شهری بدمنظر بودند و لزوم ساماندهی و زیباسازی این دیوارها در دستور کار قرار گرفت و به‌منظور بهسازی نمای شهری، دیوارهای فرسوده رنگ‌آمیزی و طراحی شد.

وی اظهار کرد: این اقدام به‌منظور زیباسازی و فرهنگ‌سازی انجام می‌گیرد و تمامی دیوارها و نمای ساختمان‌هایی که دید و منظر خوب دارند به تصاویر زیبا مزین شد که این طرح تاکنون موردپسند و استقبال شهروندان قرارگرفته و مردم با پیشنهادها و نظراتشان در این کار به ما کمک کنند و ما هم پیشنهادهای آنان را مدنظر قرار می‌دهیم.

شهردار قرچک از شهروندان خواست از نصب پوستر، تراکت و هرگونه تبلیغات بر روی دیوارها و معابر شهری خودداری نمایند.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6032
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری