نقش بنیاد شهید به‌عنوان افضل نهادها بین دستگاه‌های اجرایی پررنگ شود
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۲ ۳:۵۶ ب.ظ
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در نشست هم‌ اندیشی معاونین و روسای ادارات ستادی و شهرستان‌های استان تهران گفت: شانیت بنیاد و خانواده معظم شهدا و جانبازان بر ضرورت پررنگ شدن نقش این نهاد در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌ها باید حفظ شود.
 نقش بنیاد شهید به‌عنوان افضل نهادها بین دستگاه‌های اجرایی پررنگ شود

به گزارش ندای وارنا؛ نخستین نشست شورای مدیران در سال جاری به ریاست عباسعلی رضایی مدیرکل و با حضور معاونان و روسای ادارات ستادی و شهرستان‌های تابعه در سالن شهدای ترور ساختمان شهید رجایی برگزار و سیاست‌های تحولی بنیاد شهرستان‌های استان تهران در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، خدمت‌رسانی به ایثارگران و تحقق برنامه عملیاتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در ابتدای این نشست با قدردانی از حضور مردم تهران و اسلامشهر در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید والامقام”جانی بت اوشانا” رجعت پیکر شهید اوشانا پس از ۳۸ سال را تداعی کننده قداست نام و یاد شهید برشمرد و اظهار داشت: امروز عمل به وصایا و پیروی از سیره اخلاقی و رفتاری شهیدان از منویات مقام معظم رهبری برای همه ما تکلیف است؛ باید برای حفظ ارزش‌ها و اصول انقلابی کشوری که با خون هزاران نفر از بهترین جوانانش رو به پیشرفت است، جانانه خدمت کنیم.
عباسعلی رضایی خادمی خاندان شهدا و ایثارگران را یک فرصت دانست و ادامه داد: ایجاد ارتباط دوسویه، تعادل بخشیدن به انتظارات و ایجاد اعتماد در مجموعه ایثارگران، به‌عنوان یک اصل اثربخش در بنیاد دنبال شود.
این مسئول با تاکید بر تحقق کامل اهداف برنامه عملیاتی در بنیاد شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: امسال رسالت بنیاد در۲ بخش فرهنگی و خدمت رسانی به ایثارگران همسو با برنامه عملیاتی انجام شده و عملکرد همه حوزه‌ها رصد می‌شود.

وی تاکید کرد: احقاق حقوق ایثارگران و ارائه خدمت حداکثری در چهارچوب قوانین موجود از مطالبات جدی مطرح شده توسط ایثارگران بوده که در سفرهای شهرستانی توسط ایشان مطرح شده است.
مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران نه فقط به‌عنوان یک دستگاه خدمت‌رسان، بلکه به‌عنوان یک نهاد مقدس و انقلابی که درحال خدمت به بهترین بندگان خدا است باید مورد توجه قرار گرفته و جایگاه بنیاد به‌عنوان افضل نهادها در بین دستگاه‌های اجرایی پرنگ شود.
رئیس شورای مدیران بنیاد شهرستاهای استان تهران همچنین از روسای بنیاد در شهرستان‌ها خواست تا برای تسریع در ارائه خدمت به ایثارگران، اطلاعات جامعه هدف را در سامانه سجایا به روزرسانی کنند.
رضایی به مدیران توصیه کرد ضمن تکریم و بزرگداشت مقام ایثارگران، تمام تمرکز خود را برای رفع مشکلات جامعه شریف ایثارگری به کار گیرند.
بر اساس این گزارش پیش از آغاز سخنان مدیرکل، سید محمدرضا صالحی معاون توسعه، عالیه قاسمی معاون بهداشت و درمان، سعید رمضان‌نژاد معاون تعاون و طاهره تبیریی سرپرست معاونت فرهنگی به بیان دیدگاه‌ها در حوزه های تخصصی پرداختند و سپس محمدعلی محمدی و آزمان کادری روسای بنیادشهرستان‌های بهارستان و ورامین به نمایندگی از ۱۵شهرستان استان تهران به بیان چالش‌ها و راه‌کارها در حوزه خدمت به ایثارگران پرداختند.

کد مطلب: 13130
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری