فرمانده انتظامی شرق استان تهران:
نقش مدال افتخار دیگری بر سینه ناجا
تاریخ انتشار : خرداد ۸, ۱۳۹۹ ۶:۳۲ ب.ظ
 
فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت:کارکنان پلیس مفتخرند که مدال افتخار دیگری بر سینه ستبرشان نقش بسته است.
 نقش مدال افتخار دیگری بر سینه ناجا

به گزارش ندای وارنا؛ سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: دولت تروریست وجنایت کار آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وزیر کشور ونیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را درفهرست تحریم خود قرار داده است.

وی افزود: در فهرستی که روی وب سایت وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفت نام ۷ نفر از جمله فرمانده ناجا، مقامات ارشد این نیرو وهمچنین سازمان نیروی انتظامی به فهرست تحریم ها اضافه شده اند.

وی اقدام نابخردانه آمریکا وتحریم پلیس امنیت ساز را نشان از ماهیت ددمنشانه کاخ سفید دانست و بیان کرد:در سال های پس از انقلاب اسلامی هرگز از دشمنی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا کاسته نشده و مردم نیز علی رغم سختی ها روز به روز مقاوم تر شده اند، چون خود را پاسدار خون های به ناحق ریخته شده توسط رژیم شاهنشاهی، جنگ ۸ساله تحمیلی، ترور شخصیت های برجسته و فرماندهانی چون سپهبد صیاد شیرازی و سردار حاج قاسم سلیمانی می دانند.

وی عنوان کرد: از این که در فهرست وب سایت وزارت خزانه داری آمریکا تحریم های جدیدی علیه ایران اعلام و۷ نفر از جمله سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، مقامات ارشد این نیرو وهمچنین سازمان نیروی انتظامی تحریم شده است، بیانگر مهر تایید خدمت خالصانه این سربازان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سردارعزیزی با بیان این که آمریکا تصور می کند با گستاخی واعمال تحریم های ظالمانه وبه گفته خودشان فلج کننده می تواند از عزم ملت ایران بکاهد گفت: به فضل الهی پیروزی نزدیک است چون امروز بیش از هر زمان دیگر مردم ومسئولان در مقابل تمامیت خواهی استکبار جهانی با یکدیگر متحد تر و با قدرت وقاطعیت ایستاده اند.

وی افزود: کارکنان پلیس، مفتخرند که مدال پرافتخار دیگری بر سینه ستبرشان نقش بسته است که حاکی از بغض ابر دشمن بشریت ، آمریکای جنایتکار نسبت به خادمان این نیروی خدمتگذار می باشد.

کد مطلب: 8226
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری