با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی؛
نماز جمعه این هفته در ورامین اقامه خواهد شد
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۹:۰۷ ب.ظ
 
امام جمعه موقت ورامین از برگزاری نماز جمعه این هفته ۱۶ خرداد ماه در ورامین با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.
 نماز جمعه این هفته در ورامین اقامه خواهد شد

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقامه نماز جمعه در شهرستان ورامین، اظهار کرد: وضعیت این شهرها از نظر ویروس کرونا توسط وزارت بهداشت و درمان سفید اعلام شده است.

وی با بیان اینکه اقامه نماز جمعه در این شهرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه خواهد شد، افزود: پیش از اعلام وضعیت سفید دیگر نماز جماعت و نماز جمعه در هفته‌های گذشته در این شهرستان برگزار نشده است.

امام جمعه موقت ورامین گفت: اقامه نماز جمعه و جماعت از الطاف و نعمت‌هایی بود که برخی نسبت به آن گاهاً بی توجه شده بودند اما شرایط کرونا موقعیتی را فراهم آورد که همگی بیشتر به این درک رسیدیم که این موهبت الهی را باید پاس بداریم.

محمودی عنوان داشت: با تصمیم گیری ستاد مقابله با کرونا ویروس و به دلیل اینکه شهرستان ورامین نیز مانند قرچک و پردیس از مناطق سفید در استان تهران شناخته شده است، اولین نماز جمعه بعد از ۳ ماه تعطیلی به خاطر کرونا ویروس جمعه در شهرستان ورامین برگزار می‌شود.

امام جمعه موق ت ورامین گفت: مساجد از دادن لوازم به نمازگزاران منع شدند و نمازگزاران لازم است با داشتن لوازم شخص چادر، مهر، سجاده به مکان‌های برگزاری در هر محله مراجعه کنند.

کد مطلب: 8353
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری