نماز جمعه در شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران برگزار می‌شود
تاریخ انتشار : خرداد ۱۳, ۱۳۹۹ ۸:۵۶ ب.ظ
 
طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا نخستین نماز جمعه پس از شیوع ویروس کرونا این هفته با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان های پیشوا، ورامین و قرچک برگزار می‌شود.
 نماز جمعه در شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛  پس از شهرستان‌ پردیس که از دو هفته گذشته مراسم نماز جمعه در آن اقامه می‌شود امروز با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا نخستین نماز جمعه پس از شیوع ویروس کرونا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در شهرستان‌های پیشوا، ورامین و قرچک نیز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محسن محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ورامین با اشاره به برگزاری نماز جمعه در شهرستان ورامین اظهار داشت: خوشبختانه شهرستان ورامین در وضعیت سفید قرار دارد.

وی ادامه داد: به‌دنبال اینکه وضعیت شهرستان سفید است، پس از مدت‌ها نماز جمعه این هفته مورخ ۱۶ خردادماه در شهرستان ورامین برگزار می‌شود.

امام جمعه شهرستان ورامین تاکید کرد: مردم بزرگوار ورامین برای حضور در صف نماز جمعه مُهر و سجاده به همراه داشته باشند و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در نماز مقدس جمعه حضور بهم رسانند.

همچنین حجت‌الاسلام‌ والمسلمین روح‌الله باقری نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پیشوا با اشاره به برگزاری نماز جمعه در شهرستان پیشوا اظهار داشت: به‌دنبال اعلام وضعیت سفید در شهرستان پیشوا نماز جمعه این هفته برگزار می شود.

وی نیز با اشاره به برپایی نخستین نماز جمعه پس از شیوع ویروس کرونا در حرم مطهر حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) تصریح کرد: لازم است نمازگزاران مُهر و سجاده به همراه داشته باشند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در نماز مقدس جمعه حضور پیدا کنند.

باقری همچنین افزود: از مردم عزیز و متدین می‌خواهم در صورت امکان در منازل وضو بگیرند و با وضو به صحن مطهر بیایند.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک از تمامی ادارات و ارگان‌ها، گروه‌های خودجوش مردمی، خیران و تمامی فعالان در عرصه مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و از مردم خواست همچنان با رعایت توصیه‌های بهداشتی به تثبیت وضعیت مطلوب شهرستان کمک کنند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت سفید شهرستان قرچک در شرایط کرونا، نماز جمعه ۱۶ خردادماه با رعایت دستورات بهداشتی اقامه می‌شود.

امام جمعه شهرستان قرچک تصریح کرد: امام خمینی(ره) با اعتقاد قلبی و عملی، زعامت دنیای اسلام را برعهده گرفت و با شیوه حکومت‌مداری اسلامی روش جدیدی در مدیریت دنیای مدرن طراحی کرد، دنیایی که تصور می‌کرد با وجود تکنولوژی دیگر نیازی به تفکر دینی ندارد.

کد مطلب: 8344
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری