نمایشگاه تخصصی گل وگیاه با حضور گلکاران نمونه پاکدشت برپا می شود
تاریخ انتشار : آبان ۲, ۱۳۹۷ ۸:۳۴ ب.ظ
 
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات پاکدشت از برپایی تخصصی ترین نمایشگاه گل و گیاه با حضور گلکاران نمونه پاکدشت همزمان با برگزاری هفته فرهنگی این شهرستان خبر داد.
 نمایشگاه تخصصی گل وگیاه با حضور گلکاران نمونه پاکدشت برپا می شود

به گزارش ندای وارنا؛جابر کنگرلو صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص هفته فرهنگی پاکدشت اظهار داشت: هفته فرهنگی فرصتی برای تبیین ذخایر فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی هر منطقه است، هفته فرهنگی فرصتی ناب است که فقط یکبار نصیب هر شهرستان می شود و نمی توان از آن به راحتی گذشت.

کنگرلو با اشاره به تلاش های فرمانداری پاکدشت در راستای برگزاری این هفته مهم و همراه کردن مسئولان برای دیده شدن شهرستان پاکدشت در تمامی حوزه ها که متصل به حوزه فرهنگ است افزود: تخصصی ترین نمایشگاه گل و گیاه که با حضور گلکاران نمونه شهرستان به میزبانی پردیس ابوریحان دانشگاه تهران پس از ۱۵سال که در این هفته برگزار می شود حاکی از عزم جدی فرمانداری جهت شکوفایی استعدادهای نهفته شهرستان است که تاکنون به این امر مهم توجه ویژه ای نشده بود.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات پاکدشت، بیان کرد: تجهیز واحدهای روابط عمومی به سواد رسانه ای، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص یک الزام برای اطلاع رسانی صحیح و به موقع به مردم است، در سال ۹۵ و ۹۶ و ۹۷جلسات متعددی برای روابط عمومی های شهرستان(در راستای آموزش خبرنویسی ، عکاسی و .. ) برگزار شده است که در این نشست ها نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گرفته و امروز این عزیزان در موقعیت ناب خبری می توانند اقدامات انجام شده ازسوی روسای ادارات خود که در پیشرفت شهرستان بسیار موثر است را خبری کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات روابط عمومی ها در ۲ سطح مدیران دستگاه ها و مدیران روابط عمومی ها شناسایی و پیگیری شده ، گفت: اگر مدیران درک درستی از روابط عمومی داشته باشند، ارتباط خوبی با جامعه برقرار می کنند و اصحاب رسانه نیز راضی خواهند بود؛ روابط عمومی بدون تعارف و بدون بزرگنمایی چشم، گوش، آئینه تمام نما و وکیل مدافع هر دستگاه است و باید جایگاه آن به درستی مورد توجه قرار گیرد.

کنگرلو ابراز امیدواری کرد با همت مسئولان و مشارکت شهروندان فهیم و همچنین اقدام خلاقانه روابط عمومی ها و اصحاب رسانه بتوانیم از این فرصت مغتنم در راستای معرفی شایسته پاکدشت به عنوان پایتخت گل ایران و همچنین معرفی محصولات تولیدی این شهرستان در سطح کشور و عرصه بین المللی و جذب گردشگران خارجی گام های موثری برداریم.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 4888
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری