نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای آتش نشانی ورامین افتتاح شد
تاریخ انتشار : مهر ۷, ۱۳۹۷ ۶:۲۱ ب.ظ
 
به گزارش ندای وارنا؛در این نمایشگاه که روز شنبه در مجاورت ایستگاه مرکزی آتش نشانی ورامین برپا شد ، توانمندیها ، دستاوردها و ادوات تخصصی آتش نشانی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت : در نمایشگاه […]
 نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای آتش نشانی ورامین افتتاح شد

به گزارش ندای وارنا؛در این نمایشگاه که روز شنبه در مجاورت ایستگاه مرکزی آتش نشانی ورامین برپا شد ، توانمندیها ، دستاوردها و ادوات تخصصی آتش نشانی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در حاشیه برپایی این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت : در نمایشگاه دستاوردهای سازمان آتش نشانی ورامین ، علاوه بر نمایش ادوات ، تجهیزات ، دستاوردها و خدمات سازمان آتش نشانی ، آموزش های لازم به شهروندان ارائه می شود.
محسن پارسا گفت : در زمان برپایی نمایشگاه ، آموزش های امدادی و پیشگیری به شهروندان ارائه و کپسول های مختلف آتش نشانی و اطفاء حریق با قیمت شرکت ، به شهروندان ارائه می شود.
وی اظهار داشت: در طول هفته جاری عوامل سازمان آتش نشانی با حضور در مساجد ، مدارس و مناطق مختلف شهرستان ، آموزش های لازم اطفاء حریق و ایمنی را به شهروندان ارائه می دهد.
وی تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن سال تحصیلی جدید ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین در آماده باش کامل به سربرده و در صورت حضور دانش آموزان ،آموزش های اطفاء حریق به صورت عملی برای آنان به نمایش گذاشته می شود.
نمایشگاه توانمندی های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین تا پایان هفته جاری در خیابان شهید باهنر در مجاورت ایستگاه مرکزی آتش نشانی ورامین برپا می باشد.

منبع : ایرنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 4097
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری