رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک:
نمایشگاه هنرهای تجسمی در قرچک برگزار می‌شود
تاریخ انتشار : دی ۱۱, ۱۴۰۲ ۱۲:۲۶ ب.ظ
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک با اشاره به برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهرستان، گفت: این برنامه جهت گسترش و ترویج فرهنگ و چهره‌های شاخص جبهه مقاومت به‌ ویژه سردار شهید حاج‌ قاسم است.
 نمایشگاه هنرهای تجسمی در قرچک برگزار می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛ محمود برزگر رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک از برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در قرچک خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه با همت بانوان هنرمند قرچک برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه هنرهای تجسمی در قرچک به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج‌ قاسم و ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها به مدت چهار روز از یازدهم آبان‌ ماه سال جاری در نگارخانه بوستان پانزده خرداد برقرار و بازدید برای عموم آزاد است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک با اشاره به تقارن زمان برگزاری نمایشگاه با ایام ولادت حضرت فاطمه سلام‌الله‌ علیها و چهارمین سالگرد شهادت حاج‌ قاسم بیان کرد: در این نمایشگاه ۴۰ اثر از بانوان هنرمند قرچک ارائه شده است.

برزگر از برگزاری ۱۰ برنامه فرهنگی در شهرستان خبر داد و عنوان کرد: این اقدامات با هدف ابراز ارادت هنرمندان قرچک به ساحت مقدس حضرت فاطمه سلام‌الله علیها و گسترش و ترویج فرهنگ و چهره‌های شاخص جبهه مقاومت به‌ ویژه سردار شهید حاج‌ قاسم سلیمانی است.

وی در تشریح برنامه‌های فرهنگی هفته جاری در شهرستان قرچک بیان داشت: به همین منظور یک کارگاه خوشنویسی، شب‌ شعر و شبی با قرآن در مساجد و مصلی شهرستان با همکاری برخی دستگاه‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک ادامه داد: برنامه‌های دهه بصیرت نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته و با توجه‌ به پایان همه‌گیری کرونا استقبال مردم و مشارکت هنرمندان قرچک در حوزه‌های مختلف بیشتر و متنوع‌تر شده است.

به گزارش تهران نیوز؛ این اقدامات، نشان‌دهنده عشق و ارادت هنرمندان قرچک به ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و آنها با این اقدامات، تلاش می‌کنند تا یاد و خاطره شهدای مقاومت را زنده نگه داشته و فرهنگ مقاومت را در جامعه ترویج دهند همچنین نقش مهمی در ترویج فرهنگ مقاومت و پاسداری از یاد و خاطره شهدای مقاومت را ایفا کنند.

کد مطلب: 15163
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری