رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک:
نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان قرچکی برپا شد
تاریخ انتشار : تیر ۸, ۱۳۹۹ ۶:۵۳ ب.ظ
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک در آئین افتتاح این نمایشگاه که روز یک‌شنبه اظهار کرد: نمایشگاه گروهی هنرمندان هنرهای تجسمی قرچک با هدف بیان خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر با استفاده از زبان هنر برپا شده است.
 نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان قرچکی برپا شد

به گزارش ندای وارنا؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک در آئین افتتاح این نمایشگاه که روز یک‌شنبه اظهار کرد: نمایشگاه گروهی هنرمندان هنرهای تجسمی قرچک با هدف بیان خطرات ناشی از مصرف مواد مخدر با استفاده از زبان هنر برپا شده است.
محمود برزگر افزود: در این نمایشگاه ۲۲ اثر عکس با مضامین مصرف مواد مخدر و اثرات اجتماعی آن بر جامعه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: علاوه بر این، در نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان قرچکی، ۱۳ اثر فاخر خوشنویسی، سه اثر مینیاتور، تابلوهای معرق و نقاشی نیز در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات مؤثر در کاهش آسیب‌های ناشی از ابتلای افراد جامعه به مواد مخدر، فرهنگ‌سازی و آگاهی بخشی به جامعه است که یقینا برپایی چنین نمایشگاه‌هایی می‌توان تحقق این اهداف را میسر کند.
نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرمندان قرچک، تا پایان این هفته از ساعت ۸ تا ۱۳ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی وقع در شهرک آزادیه، انتهای بوستان ۱۵ خرداد پذیرای علاقمندان است.
قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 9178
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری