نمایشگاه کاریکاتور قاچاق کالا در پیشوا برپا شد
تاریخ انتشار : شهریور ۱۸, ۱۳۹۹ ۸:۱۵ ب.ظ
 
نمایشگاه سیار تابلوهای کاریکاتور با موضوع مبارزه با قاچاق کالا روز سه‌شنبه در محل فرمانداری پیشوا برپا شد.
 نمایشگاه کاریکاتور قاچاق کالا در پیشوا برپا شد

به گزارش ندای وارنا؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با هدف بیان اثرات سوء و مخرب قاچاق کالا بر اقتصاد کشور برپا شده است.

امیرحسین طاهری گفت: این نمایشگاه شامل ۲۸ اثر از آثار استاد حسن نوروزنیا است که با موضوع مبارزه با قاچاق کالا خلق شده است و با هدف استفاده مردم از اثراث فرهنگی آن، در محل فرمانداری پیشوا در معرض عموم قرار گرفته است.

وی افزود: این آثار به صورت دوره ای و سیار، در محل ورودی فرمانداری و پس از آن در سالن ورودی اداره صنعت، معدن و تجارت و مابقی ادارات شهرستان پیشوا به نمایش گذاشته می‌شود.

طاهری اظهار کرد: این نمایشگاه با موضوع حمایت از کالای ایرانی و معضلات استفاده از کالای قاچاق برپا شده تا مردم از صدماتی که استفاده از کالای قاچاق بر اقتصاد کشور واردمی‌شود آگاه شده و با مصرف کالای داخلی، زمینه تحقق شعار جهش تولید را فراهم کنند.

وی تأکید کرد: مبارزه با پدیده شوم قاچاق و مصرف کالای داخلی، باید به فرهنگ غالب مردم تبدیل شود و هنرمندان می‌توانند با نگاه خاص به این مقوله، در نهادینه کردن این مهم در جامعه نقش به سزایی ایفا کنند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 10408
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری