نماینده مجلس : افزایش بودجه پرورشی آموزش و پرورش ضروری است
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۳ ۸:۵۲ ب.ظ
 
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در یادواره ۱۶ شهید فرهنگی ۵۷ شهید دانش آموز پاکدشت با اشاره به افزایش بودجه پرورشی آموزش و پرورش بر تبیین و اهمیت شناخت نسل جدید انقلاب از دستاوردهای بروز ایران اسلامی تاکید کرد.
 نماینده مجلس : افزایش بودجه پرورشی آموزش و پرورش ضروری است

به گزارش ندای وارنا؛ یادواره ۱۶شهید فرهنگی ۵۷ شهید دانش آموز با حضور حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، فاضل کارخانه فرماندار، سرهنگ درویش متولی فرمانده سپاه ثامن الحجج پاکدشت به میزبانی کانون شهدای دانش آموز پاکدشت برگزار شد.

نماینده مجلس : افزایش بودجه پرورشی آموزش و پرورش ضروری است

حاجی بابایی با اشاره به تحولات منطقه و اهمیت شناخت مقاومت و رو شدن دست استکبار جهانی، اذعان کرد: امام خمینی(ره) فرمود “برای دفاع از قدس باید از کربلا گذشت”. غزه امروز بارش بی غیرت کردن سرانی است که سالها دین اسلام را به سخره گرفتند. شهدا این کارها را کرده است. امروز اگر حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت است. مقاومت ثمره خون شهدا است. کجای تاریخ به پشتوانه کربلا در مقابل دشمنان ایستادند. اگر جوانان ایران در کربلا بودند تا پای جان در کنار امام‌حسین(ع) با دشمنان می جنگیدند.

وی در ادامه با اشاره به افزایش بودجه پرورشی در راستای اجرای برنامه های موفق فرهنگی، بیان داشت: در بودجه ۱۴۰۳ دولت برای معاونت پرورشی ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه مصوب شد.

حاجی بابایی در ادامه تصریح کرد: به برکت خون شهدا، امروز کشور یمن کشتی های آمریکایی انگلیسی را در دریاها می زنند و این نشانه قدرت یافتن کشورهای مسلمانی چون یمن، عراق، جنوب لبنان است. امروز جهان برای مظلومیت غزه ایستاده و دفاع می کنند این به برکت خون شهداست. رهبری فرمود به قله نزدیک هستیم. هرچه نزدیکتر سخت تر می شود و دنیا در آستانه یک تحول عظیم است.

وی با تاکید بر تبیین انقلاب و اهمیت درک فهمیدن نام انقلابی بودن خاطرنشان کرد: انقلابی بودن تعریف مشخصی دارد، انقلابی کسی است که مثل مردم زندگی می کند.

شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15516
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری