نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی: کارخانه قند ورامین پس از۷۰سال تعطیل شد/وجود ۵ میلیون بیکار در کشور
تاریخ انتشار : بهمن ۲۰, ۱۳۹۵ ۴:۰۰ ق.ظ
 
نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون پنج میلیون نفر در کشور بیکار هستند و در این میان کارخانه قند ورامین با قدمت ۷۰ ساله به تعطیلی کشیده شده است.
 نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی: کارخانه قند ورامین پس از۷۰سال تعطیل شد/وجود ۵ میلیون بیکار در کشور

 

به گزارش ندای وارنا، سید حسین نقوی حسینی شامگاه یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵ در حاشیه برگزاری جشن انقلاب در ورامین با اشاره به برخی از مشکلات موجود در این شهرستان اظهار داشت: پیگیری برای حل مشکلات شهرستان ورامین ادامه دارد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی،   بهبود زیرساخت های ارتباطی و حمل و نقل جاده ای را از جمله مطالبات مردم و مسئولان شهرستان ورامین دانست و افزود: تعریض و بهسازی جاده ورامین به جوادآباد و ورامین به آبباریک، مصوبه دولت دارد اما همچنان اجرایی و عملیاتی نشده است.

نقوی حسینی با انتقاد از بی تفاوتی مسئولان نسبت به این دو جاده مهم شهرستان ورامین ادامه داد: بیش از ۱۰ بار نشست و جلسه برای حل مشکلات و موانع جاده ورامین به جوادآباد و ورامین به آبباریک گذاشته شده است.

وزیر راه و شهرسازی به قول خود عمل نکرد

وی با اشاره به مکاتبات متعدد با مسئولان کشور در حوزه بهبود زیرساخت های جاده ای شهرستان ورامین اضافه کرد: تاکنون ۱۰۰ بار مکاتبه به منظور حل موانع اجرای پروژه در دو جاده ورامین به جوادآباد و ورامین به آبباریک انجام شده اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

نقوی حسینی گفت: متأسفانه با بی توجهی های صورت گرفته، هنوز وضعیت جاده ورامین به جوادآباد و ورامین به آبباریک به نتیجه نرسیده، در حالی که مصوبه دولت را دارد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعهد وزیر راه و شهرسازی در رسانه ملی مبنی بر تکمیل جاده آبباریک ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی در رسانه ملی به مردم این منطقه قول داد تا جاده آبباریک را تکمیل کند اما با گذشت ماه ها هنوز این پروژه به سرانجام نرسیده است.

شهرک صنعتی چرمشهر و سالاریه با ۲۰ درصد ظرفیت خود کار می کند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تشریح آمار بیکاری در کشور گفت: هم اکنون پنج میلیون نفر در کشور بیکار هستند و در این میان کارخانه قند ورامین با قدمت ۷۰ ساله به تعطیلی کشیده شد.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب اقتصادی در منطقه ورامین ادامه داد: متأسفانه کارخانه قند ورامین در این دولت تعطیل شد و شهرک چرمشهر و سالاریه تنها با ۲۰ درصد ظرفیت خود مشغول به فعالیت هستند.

نقوی حسینی گفت: تاکنون دو بار وزیر صنعت، معدن و تجارت برای بررسی وضعیت این دو شهرک صنعتی به شهرستان ورامین سفر کرد اما این سفرها به نتیجه نرسیده است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه مسئولان کشور به توانمندی های داخلی یادآور شد: نباید مسئولان کشور به بیرون نگاه کنند، چرا که دشمن به جز کینه توزی، برای ما هیچ کار دیگری انجام نخواهد داد.

منبع: مهر

 

کد مطلب: 790
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری