نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی: بانوان ایرانی سرچشمه توانمندی، نشاط و سرزندگی هستند/پنچاک سیلات ما را از جایگاه اصلی خود در بازی های آسیایی تنزل داد
تاریخ انتشار : شهریور ۱۱, ۱۳۹۷ ۸:۲۸ ب.ظ
 
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، نتایج کسب شده در هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا را حاصل تلاش و غیرت ورزشکاران ، برنامه ریزی و حمایت دست اندر کاران ورزش دانست.
 نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی: بانوان ایرانی سرچشمه توانمندی، نشاط و سرزندگی هستند/پنچاک سیلات ما را از جایگاه اصلی خود در بازی های آسیایی تنزل داد

به گزارش ندای وارنا؛محمد قمی گفت  ضمن اظهار قدرشناسی به خاطر تلاش های ورزشکاران مان در جاکارتا گفت:با افزایش امید و انگیزه در میان جوانان و تلاش های بیشتر در دوره های بعدی به موفقیت های بیشتری دست خواهیم یافت.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بی عدالتی درهمه آوردگاه های بین المللی ورزشی وجود دارد،افزود: اتفاقی که در این دوره با ورود پنچاک سیلات به جمع بازی های آسیایی افتاد نمونه ای از این بی عدالتی ها بود و موجب شد تا ما از جایگاه اصلی خود به ناحق تنزل کنیم.
وی ادامه داد : نظر به وجود بی عدالتی ها نسبت به ورزش کشورمان نباید دست از مبارزه کشید و نا امید شد، بلکه باید با اقتدار در حوزه های مختلف ورزشی حاضر شده و مبارزه کنیم، تا ضمن ممانعت از تضیع حقمان به وسیله رقبا به جایگاهی که استحقاق آن را داریم برسیم.
قمی با تاکید بر این که دولت از نظر ارائه امکانات به ورزشکاران کوتاهی نکرده است، گفت: جوانان ما دارای استعداد های وافرو درخشانی هستند که در این اعزام ها به کسب تجربه و مهارت بیشتر می پردازند تا در دیگر عرصه ها بهتر بدرخشند. بازی های آسیایی فرصتی برای افزایش قدرت و مهارت برای حضور در المپیک است.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از بانوان به عنوان نیمی از اعضای جامعه یاد کرد و خاطر نشان ساخت: زنان ایران در حوزه های مختلف از جمله ورزش مستعد رشد هستند که همواره پس از فراهم کردن بستر مناسب به بهترین شکل توانمندی خود را به نمایش می گذارند .
او بانوان ایرانی را سرچشمه توانمندی، نشاط و سرزندگی دانست و افزود: انگیزه بالای دختران ایران زمین موجب می شود تا در دشوارترین عرصه های ورزشی همچون بازی های آسیایی و المپیک ها ضمن کسب مدال برای ایران اسلامیی افتخارآفرین شوند .
قمی تاکید کرد : دنیا با دیدن تلاش شیرزنان ایرانی به قضاوت پرداخته و در می یابد که زنان مسلمان بسیار توانمند و موفق هستند.
منبع:پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان
انتهای پیام
کد مطلب: 3439
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری