نگاهی به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در ورامین
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۲ ق.ظ
 
انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در خرداد سال 92 در حالی انجام شد که 115 هزار و 625نفر معادل 85 درصد از واجدین شرایط در این انتخابات شرکت کردند.
 نگاهی به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در ورامین

به گزارش  ندای وارنا به نقل از ایرنا ، شهرستان ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است که در تمامی انتخابات ، از مشارکت بالایی در این عرصه سیاسی برخوردار می باشند.

در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در ۲۴ خرداد سال ۹۲ ، ۱۱۵ هزار و ۶۲۵ برگ داخل صندوق های اخذ رأی انداخته شد که تعداد برگ های رای باطله غیر ماخوذه ۴۲ برگ ، تعداد کل برگ های رای ماخوذه شامل مجموع برگ های رای صحیح و باطله ماخوذه ۱۱۵ هزار و ۵۸۳ برگ ، تعداد برگ های رای باطله ماخوذه ۳ هزار و ۵۱۳ برگ و تعداد برگ های رای صحیح ۱۱۲ هزار و ۷۰ برگ بود.
مردم شهرستان ورامین در یازدهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب به حسن روحانی ۴۷ هزار و ۴۶۷رأی، محمد باقر قالیباف ۳۱ هزار و ۲۰۸ رأی ، سعید جلیلی ۱۵ هزار و ۸۱۵ رأی ، علی اکبر ولایتی ۸ هزار و ۲۹۵ رأی ،محسن رضایی میر قائد ۷ هزار و ۸۳۳ رأی و سید محمد غرضی یک هزار و ۴۵۱ رأی دادند.
به گفته مسئولان ستاد انتخابات شهرستان ورامین ، در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ۱۵۰ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات می باشد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی ۲۹ اردیبهشت امسال برگزار می شود.

کد مطلب: 1463
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری