فرماندار ویژه ری:
نیروی انتظامی به‌ عنوان یک نهاد اجتماعی و انتظامی محل رجوع مردم است
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۱۴, ۱۳۹۵ ۱:۱۶ ق.ظ
 
فرماندار ویژه ری گفت: نیروی انتظامی به‌ عنوان یک نهاد اجتماعی و انتظامی در کنار سایر نهادهای کشور با رویکرد ویژه‌تری در بستر جامعه، محل رجوع مردم است
 نیروی انتظامی به‌ عنوان یک نهاد اجتماعی و انتظامی محل رجوع مردم است

به گزارش ندای وارنا به‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت‌اله جمالی‌پور در آیین افتتاح پایگاه اجتماعی سرکلانتری نهم شهرستان ری که با حضور سرکلانتر نهم نیروی انتظامی در شهرک سیزده آبان جنوب تهران برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی اگر بتواند ارتباط فرهنگی و اعتقادی با جامعه برقرار کند می‌تواند اصلاح گر امور و ناهنجاری‌ها شود.

وی با بیان این‌که رویکرد نیروی انتظامی در سال‌های اخیر تغییر پیدا کرده است و روی به اجتماعی کردن فعالیت‌های خود آورده است، گفت: هر چقدر رویکرد نیروی انتظامی اجتماعی شود و از قدرت سخت به قدرت اجتماعی هدایت شود موفق‌تر خواهد بود.

معاون استاندار تهران و فرماندار شهرستان ری در ادامه با اشاره به این‌که نیروی انتظامی نهادی است که ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد، تصریح کرد: قدرت و اقتدار نیروی انتظامی متکی به حمایت مردم است و در کنار مردم می‌تواند ماموریت‌های خود را به راحتی انجام دهد.

وی بیان کرد: اگر بین مردم و نیروی انتظامی فاصله ایجاد شود برای انجام ماموریت‌های خود دچار چالش و سختی زیادی می‌شود.

نیروی انتظامی به لحاظ گستردگی فعالیتش در بدنه اجتماع قابل مقایسه با هیچ نهاد و مجموعه‌ای نیست

نماینده عالی دولت در شهرستان ری با بیان این مطلب که رویکرد دولت یازدهم به نیروی انتظامی به‌عنوان یک نهاد اثر گذار رویکرد مثبتی است، افزود: دولت در جهت رفع معضلات و مشکلات پرسنل نیروی انتظامی کمک و مساعدت لازم را می‌کند تا این قشر مظلوم و خدوم با دغدغه‌های کمتری ماموریت‌های محوله را به خوبی انجام دهند.

وی در ادامه عنوان کرد: احداث و راه‌اندازی پایگاه‌های اجتماعی از امور بسیار مهم است که باید مورد حمایت همه جانبه از سوی دستگاه‌های دیگر قرار بگیرد.

جمالی‌پور گفت: باید تلاش کنیم از قدرت سخت به قدرت نرم هدایت شویم، چرا که این قدرت نرم است که می‌تواند جامعه را اصلاح کند.

کد مطلب: 552
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری