نماینده ولی فقیه و امام جمعه قرچک :
نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش مقتدرانه عمل کرده است
تاریخ انتشار : شهریور ۱۲, ۱۳۹۹ ۱:۲۲ ب.ظ
 
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قرچک با اشاره به اینکه اقدامات هنجارشکنانه تعداد محدودی از اراذل و اوباش به هیچ عنوان قابل گذشت نیست، گفت: نیروی انتظامی در برخورد با هرگونه ناهنجاری اجتماعی بویژه اراذل و اوباش با قدرت و مقتدرانه عمل کرده است.
 نیروی انتظامی در برخورد با اراذل و اوباش مقتدرانه عمل کرده است

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام والمسلمین “حجت الله اسماعیلی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبر ی پليس ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهارداشت:تحرکات و قدرت نمایی تعداد محدودی از اراذل و اوباش در سطح شهرستان رابطه مستقیم با ایجاد حس نا امنی در جامعه دارد و پلیس به خوبی و مقتدرانه اجازه جولان به این افراد را نمی دهد.

وی در بخش دیگر سخنان خود وجود نیروی انتظامی را مایه دلگرمی مردم دانست و افزود: از اقدام به موقع نیروی انتظامی در طرح برخورد ضربتی با هنجارشکنان اجتماعی به ویژه اراذل و اوباش تقدیر و تشکر می کنم ، چه بسا اگر پلیس نبود شاهد حوادث ناگوار تری در سطح جامعه بودیم .

حجت الاسلام اسماعیلی در ادامه تاکید کرد: برای ارتقاء امنیت و نظم اجتماعی باید مشارکت همگانی و اجتماعی صورت گیرد و در این راستا همه نقش آفرین باشند.

وي با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب ،نیروی انتظامی را مظهر حاکمیت جمهوری اسلامی ایران خواندند که این امر نشان از اهمیت نیروی انتظامی است، تصريح كرد: مردم از حضور و عملكرد پليس رضايت دارند و مردم مي توانند مثل پشتيبان به ناجا كمك كنند و پليس هم بايد همچنان با اقتدار پيش رود و با برهم زنندگان نظم و امنيت برخورد كند.

امام جمعه قرچک در خاتمه با قدردانی از سردار ” عزیزی ” فرمانده انتظامی استان به دلیل حضور مستمر و پاسخگویی شبانه روزی و مجموعه تحت امر در برقراری امنیت و آرامش مردم و همچنین فرمانده انتظامی شهرستان قرچک سرهنگ ” موسی پور” که مخلصانه و مقتدرانه در حفظ امنیت شهرستان قرچک تلاش می کند خاطر نشان کرد: افزایش احساس امنیت مبتنی بر ارتقاء سطح ارزش گرایی دینی در جامعه است که با توجه به آثار و برکات دین مبین اسلام می توان از بسترهای دینی در حل کلیه مسائل و مشکلات پیش رو به بهترین شکل بهره جویی کرد.

کد مطلب: 10396
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری