امام جمعه شهرستان قرچک:
نیروی انتظامی مقبول و محبوب امت حزب‌الله است
تاریخ انتشار : مهر ۱۶, ۱۴۰۲ ۷:۴۸ ب.ظ
 
امام جمعه قرچک نیروی خدوم انتظامی را مقبول و محبوب امت حزب‌الله دانست و از اقدامات این نیروی جان بر کف تشکر کرد.
 نیروی انتظامی مقبول و محبوب امت حزب‌الله است

به گزارش ندای وارنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در گفتگو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی طی سخنانی بیان کرد: نیروی انتظامی باید مظهر اقتدار و مایه رأفت و رحمت برای مؤمنین ، مؤمنات باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: نیروی انتظامی حافظ جان ، مال ، ناموس ، دین و عقیده مردم است، حمایت و تقویت پلیس، حمایت و تقویت امنیت کشور است.

امام جمعه قرچک امنیت را یک امر واجب برای جامعه دانست و گفت: امنیت مقدمه سلامت و رشد و پیشرفت است، توسعه سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی، علمی، اقتصادی بدون امنیت معنی ندارد.

وی با اشاره به ولایتمداری نیروهای خدوم انتظامی تصریح کرد: افتخار نیروی انتظامی ما امروز این است که سرباز ولایت است، متکی به ایمانش و مبتنی بر منویات فرمانده الهی و حسینی است، مجری دستورات و اوامری است که نشأت گرفته از قرآن و اسلام است و هدفش حاکمیت ارزشه و حفاظت از مقدسات است.

وی خاطر نشان کرد: امروز در شرایطی بسر می‌بریم که فرمانده معظم کل قوا اعلام رضایت فرمودند، پلیس ما امروز انقلابی، ولایی، مقتدر، هوشمند، دقیق و همیشه در صحنه است، با ایثار و جان نثاری و شهامتش مقبول و محبوب امت حزب الله است.

کد مطلب: 14333
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری