هدف گذاری حوزه بانوان عام و فراگیر باشد/ تشکیل اتاق فکر زنان در پیشوا
تاریخ انتشار : خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ ۸:۰۱ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان پیشوا با بیان این که هدف گذاری حوزه بانوان باید عام و فراگیر باشد گفت: اتاق فکر زنان در پیشوا باید تشکیل شود.
 هدف گذاری حوزه بانوان عام و فراگیر باشد/ تشکیل اتاق فکر زنان در پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛  حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست کمیته بانوان پیشوا اظهار کرد: لازمه داشتن یک جامعه با نشاط، پویایی بانوان در حوزه های مختلف است و در این راستا باید مهارت آموزی صورت گیرد.

وی افزود: لازم است تا برنامه های مرتبط با بانوان در سطح شهر و هردوبخش مرکزی و جلیل آباد قوت گرفته و با تشکل سازی امورات به زنان با همت بیشتری پیگیری شود باید اتاق فکری برای تولید محتوا در حوزه زنان و خانواده تشکیل داده و امورات را نظام بند دنبال کنیم تا موجبات اثرگذاری بیشتر بانوان در جامعه فراهم شود.

حسین عباسی تصریح کرد: بانوان نیمی از جمعیت را تشکیل می دهند و به لحاظ جایگاهی که دارند در امور خانواده و جامعه نقش آفرین هستند توجه به امور زنان و خانواده اولویت های دولت یازدهم ودوازدهم بوده و در این مدت ۳۰ درصد از پست های مدیریتی به بانوان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: براساس رویکرد های دولت تلاش کردیم کمیسیون بانوان شهرستان یک مجموعه پویا و اثرگذار باشد ولی گاها کمبودها وکاستی هایی ایجاد می شود که ما را از مسیر اصلی دور می کند برای اثرگذاری مطلوب در کارها باید هدف گذاری داشته باشیم تا دربرگیرندگی عام و مناسبی در شهرستان شکل گیرد.

کد مطلب: 8623
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری