رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران:
هرگاه از فرهنگ ۱۵ خرداد فاصله نگیریم، موفق می‌شویم
تاریخ انتشار : خرداد ۱۵, ۱۳۹۶ ۱۲:۲۵ ق.ظ
 
رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تا زمانی که از فرهنگ ۱۵ خرداد و فرهنگ شهادت در راه ولایت فاصله نگیریم موفق خواهیم بود.
 هرگاه از فرهنگ ۱۵ خرداد فاصله نگیریم، موفق می‌شویم

به گزارش ورامین پرس به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر امروز در مراسم گلباران شهدای  ۱۵ خرداد ۴۲ پل باقر آباد اظهار داشت: هویت ما همین مراسم‌ها است و برای هویت دشت ورامین بجز قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ چیزی نمی توان گفت، این دیار در دفاع از ارزش‌های اسلام و ائمه اطهار حضور بالای دارد.

وی گفت: در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا با شنیدن خبر دستگیری امام ، پای پیاده و کفن پوش به سمت تهران حرکت کردند که در محل پل باقرآباد به دست نیروهای رژیم منحوس پهلوی به رگبار بسته شده و به خاک و خون کشیده شدند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: تا زمانی که از فرهنگ ۱۵ خرداد و فرهنگ شهادت در راه ولایت فاصله نگیریم موفق خواهیم بود و هدف از برگزاری این برنامه‌ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره این قیام تاریخی است.

وی  تاکید کرد: مردم دیار ۱۵ خرداد در سال ۴۲ با تمام وجود به پا خاسته و به‌طور عملی از مرجعیت شیعه تبعیت کردند و آن روز تشخیص عزیزان به رسالت بی‌بدیل پیامبر و ائمه اطهار(ع) آن بود که با تمام توان به میدان آمده و خون خود را در راه اسلام و نهضت اسلامی تقدیم کرده و این شجره طیبه را در مملکت عشق به ولایت به ثمر رساندند .

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: امروز باید با تمام وجود، فکر، خط و عمل پاسدار ارزش‌ها باشیم و جان، مال، علم، مقام وغیره خود را در راه تقویت ارزش‌ها خرج کنیم .

وی افزود: ما در موقعیت حساسی قرار داریم که تمام دنیا به جنگ ۱۵ خرداد آمده اما ولایت مداری و سربازی ولایت را با هیچ چیزی عوض نکنید.

محمودی تصریح کرد: نسل ۱۵ خرداد با افتخار در جوامع اعلام می دارند که ما فرزندان دشت ورامین هستیم؛ دشتی که ولایت مداری  انقلابی بودن مردم ورامین زبان زد همه ایران است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید نسبت به شاخص انقلاب که معیار حرکت ۱۵ خرداد بود را فراموش نخواهیم کرد وما اطلاعت از ولایت و رهبری را اصل نظام قرار دهیم.

نوشتن

کد مطلب: 1552
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری