هشدار به رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان در هنگام وقوع طوفان
تاریخ انتشار : اردیبهشت ۳, ۱۴۰۳ ۱۲:۲۹ ب.ظ
 
مدیر عامل سازمان آتش نشان شهرداری ورامین به رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان از احتمال وزش شدید باد و طوفان تاکید کرد
 هشدار به رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان در هنگام وقوع طوفان

به گزارش ندای وارنا؛مسعود نفری مدیر عامل سازمان آتش نشان شهرداری ورامین به رعایت نکات ایمنی توسط شهروندان از احتمال وزش شدید باد و طوفان تاکید کرد و گفت: به علت وزش شدید باد و احتمال وقوع طوفان از تمامی شهروندان درخواست می شود ، از هم اکنون و همین طور در این روزها که بادهای شدید در حال وزیدن است و احتمال وقوع هر گونه طوفان و حادثه وجود دارد ، تا حد ممکن اگر مقدور است و کار ضروری ندارید از منزل خارج نشوید ؛ همچنین از بسته بودن در و پنجره در صورت وقوع باد و طوفان اطمینان حاصل کنید، که در صورت ضربه زدن و کوبیده شدن باعث شکسته شدن و آسیب دیدن نشود.

وی افزود: اجسام معلق و سنگین مانند گلدان، مجسمه و اشیاء رهاشده در محوطه تراس، بالکن ها، قرنیز پنجره ها و پشت بام ها راجمع‌آوری کنید. لباس های شسته شده و پهن شده در بالکن را که احتمال باد بردن و گم شدن آنها هست را به داخل منتقل کنید.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین ادامه داد: اگر در خیابان هستید در صورت وزش باد شدید خود را به یک سرپناه امن و مطمن برسانید. از قرار گرفتن در کنار درختان کهنسال و ساختمان های در حال ساخت، که احتمال سقوط اجسام و مصالح ساختمانی وجود دارد جدا خودداری کنید.

نفری تصریح کرد : رعایت نکات ایمنی جهت جلوگیری از هر گونه آسیب توسط تمامی شهروندان به همگان توصیه می شود و خواهشمند است ، در صورت وقوع حادثه و یا کمک به سایر شهروندان با شماره ۱۲۵ و یا ۱۳۷ تماس حاصل نمایید.

کد مطلب: 15384
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری