فرماندار قرچک:
هفته فرهنگی قرچک با عنوان «دیانت ولایت و فرهنگ» نامگذاری شود
تاریخ انتشار : مرداد ۱۶, ۱۳۹۷ ۸:۱۶ ب.ظ
 
فرماندار شهرستان قرچک گفت: هفته فرهنگی قرچک با عنوان «دیانت ولایت و فرهنگ» نامگذاری شود.
 هفته فرهنگی قرچک با عنوان «دیانت ولایت و فرهنگ» نامگذاری شود

به گزارش ندای وارنا؛مسعود مرسلپور صبح سه شنبه در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان قرچک طی سخنانی اظهار داشت: باید به ۲ جنبه روبنایی و زیربنایی فرهنگ و تأثیرپذیری آن و توجه داشتن به ذائقه های مختلف فرهنگی مردم و مد نظر قرار دادن اولویت های فرهنگی و شناخت خلأهای فرهنگی آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی به اهمیت هفته های فرهنگی به عنوان یک فرصت برای بروز و ظهور توانمندی های شهرستانها اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی منظم و منسجم ادارات شهرستان قرچک و درگیر کردن همه مراکز، شخصیتهای فرهنگی و هنری و تأثیرگذار شهرستان شد.

مرسلپور با بیان اینکه هفته فرهنگی قرچک با عنوان «دیانت، ولایت و فرهنگ» نامگذاری شود، گفت: آغاز هفته فرهنگی شهرستان در تاریخ ۳ شهریور ماه توسط اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه با برگزاری مسابقات قرآنی صورت گیرد و همزمان با دومین روز هفته فرهنگی اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در سطح شهرستان می کنند و در سومین روز هفته فرهنگی  اداره آموزش و پرورش و دانشگاه های آزاد اسلامی و اریکه پرسپولیس نسبت به معرفی فرهنگ و سیره علمی و عملی تشیع اقدام نمایند و همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری هر دستگاه به نمایش گذاشته شود.

وی بیان داشت: در چهارمین روز هفته فرهنگی شهرستان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری ادارات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و کتابخانه های عمومی نسبت به برگزاری نمایشگاه و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اقدام کنند و همچنین مراسم اختتامیه جشنواره استانی عکس طبیعت «تهران در زوم» با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار می شود.

فرماندار قرچک گفت: در آخرین روز هفته فرهنگی در تاریخ ۷ شهریور اداره ورزش و جوانان شهرستان با همکاری سپاه ۱۵ خرداد اقدام به برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی، اجرای مسابقات ورزشی دوستانه و آموزش مبارزه با اعتیاد در سطح شهر و روستا و بازدید از خانواده شهدا اقدام نمایند.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان، اجرای برنامه های پیشگیرانه با محوریت سبک زندگی سالم را در هفته فرهنگی در دستور کار قرار دهد و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری به صورت همزمان در سطح روستاهای شهرستان قرچک نیز باید برگزار شود.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 2792
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری