عضو شورای شهر قرچک:
هماهنگی برای انتقال پسماندهای قرچک به چرمشهر صورت گرفته است
تاریخ انتشار : مرداد ۲۶, ۱۳۹۷ ۹:۱۶ ب.ظ
 
عضو شورای اسلامی شهر قرچک از انجام هماهنگی ها برای انتقال پسماندهای این شهر به چرمشهر خبر داد.
 هماهنگی برای انتقال پسماندهای قرچک به چرمشهر صورت گرفته است

به گزارش ندای وارنا؛ زلیخا جباری بعد از ظهر پنج شنبه در بازدید از پروژههای عمرانی و فرهنگی شهر قرچک گفت: اعضا دوره پنجم شورا اسلامی و شهردار بیشتر رویکرد عمرانی و فرهنگی دارند.

جباری گفت: قرچک ۵ سرای محله دارد که ۳ سرای محله در حال احداث است  و یکی از این ۳ سرای محله به اتمام رسیده و ۲ سرای دیگر نیز پیشرفت ۸۰ درصدی داشته و در هفته دولت افتتاح می شود.

عضو شورای شهر قرچک اظهار داشت: با احداث سرای محله ها در قرچک خلا موجود در خصوص اماکن فرهنگی تا حدود زیادی مرتفع شده است.

وی افزود: شهر قرچک نیازمند فعالیت های گسترده فرهنگی است که سعی داشتیم تا حدود زیادی این فعالیت ها را در حد توان مدیریت شهری صورت دهیم.

این عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قرچک بیان داشت: علاوه بر حوزه فرهنگی در حوزه ورزشی نیز زیرساخت ها ارتقا داده شده که از جمله آن ها می توان به زمین چمن ورزشی اشاره کرد، که در حال ساخت است و مس از آماده شدن در اختیار مردم قرار می گیرد.

جباری اذعان داشت: درخصوص آلایندگی زیست محیطی هم مدیریت بهتری صورت گرفته شده و پسماندها از شهر قرچک به چرمشهر انتقال داده می شود.

وی در پایان گفت: نیازمند فرهنگ سازی در بین شهروندان و خانواده ها هستیم تا زباله ها از مبدا تفکیک شود، تا کمک مضاعفی در خصوص محیط زیست و جمع آوری زباله ها شود

کد مطلب: 3061
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری