هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان در قرچک انجام شده است
تاریخ انتشار : آبان ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۰۲ ب.ظ
 
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک گفت: هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم باشکوه۱۳ آبان در قرچک انجام شده است.
 هماهنگی لازم برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان در قرچک انجام شده است

به گزارش ندای وارنا؛علیرضا جعفری ظهر شنبه در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان قرچک با اشاره به فرارسیدن ۱۳ آبان اظهار داشت: روز ۱۳ آبان در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده و یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است.

وی افزود: این سه دوره مختلف شامل تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به شهادت رسیدن جمعی از  دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و روز تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ بوده است.

جعفری بابیان اینکه روز ۱۳ آبان در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران  مثل نگینی می‌درخشد، افزود:  با توجه به اهمیت این سه روز نمی‌توان هیچ‌یک را نسبت به دیگری ارجح‌تر دانست چراکه هرکدام در دوره وقوع، تأثیرگذاری خاص خود را داشته است و شرایط را به نحوی تغییر دادند.

معاون ساسی انتظامی فرماندار قرچک بیان داشت: به‌منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز دانش‌آموز رأس ساعت ۱۰ صبح حدفاصل میدان امام خمینی(ره) تا مسجد جامع به‌منظور اتخاذ تمهیدات امنیتی انتظامی و ترافیکی لازم در مسیر موردنظر نیروی انتظامی با همکاری سپاه ۱۵ خرداد اقدامات لازم را معمول نماید.

وی افزود:  شبکه بهداشت و درمان ضمن در اختیار قرار دادن یک دستگاه خودرو آمبولانس به همراه تیم پزشکی مربوطه نسبت به ارائه خدمات پزشکی در مواقع لزوم اقدام کند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک تأکید کرد: شهرداری قرچک ضمن آماده‌سازی جایگاه مراسم نسبت به استقرار یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در مسیر راهپیمایی و پاک‌سازی معابر اقدام نماید.

جعفری اظهار کرد: سازمان اتوبوس‌رانی شهرستان با هماهنگی آموزش‌وپرورش و بخشداری مرکزی به‌منظور تسهیل در جابجایی دانش آموزان از نقاط اطراف شهرستان به مرکز شهر نسبت به در اختیار گذاشتن اتوبوس اقدام نماید.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 5205
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری