با حضور معاون رئیس جمهور؛
همایش بانوان نقش آفرین در ورامین برگزار شد
تاریخ انتشار : شهریور ۴, ۱۳۹۶ ۸:۲۱ ب.ظ
 
همایش بانوان نقش آفرین با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان وخانواده در ورامین برگزار شد.
 همایش بانوان نقش آفرین در ورامین برگزار شد

به گزارش ندای وارنا به نقل از ایرنا، در این مراسم که روز شنبه ۴ شهریور ۹۶ همزمان با سومین روز از هفته دولت در سالن همایش های شهرداری ورامین برگزار شد، از بانوان برجسته ورامین و همسران و مادران شهدای ورامین تقدیر به عمل آمد.

فرماندار ورامین در این مراسم گفت: دختران ایران اسلامی به واسطه تلاش و همت خویش در صحنه های مختلف خوش درخشیده و افتخارات فراوانی برای کشور به دست آورده اند.
محمدرضا یوسفی افزود: در حوزه اقتصادی نیز زنان ایران اسلامی تلاش های فراوانی داشته اند و توانسته اند بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.
وی بیان کرد: در حوزه بانوان بیشترین بیکاری برای دختران تحصیل کرده ورامین است و باید با کمک مسئولان با تمام توان دستگاه های اجرایی شهرستان این مشکل برطرف شود.
وی با بیان اینکه ورامین فقط دانشگاه علمی کاربردی دارد اظهار کرد: شهرستانی که سال ۱۳۲۰ شهر بوده از داشتن یک دانشگاه دولتی مدرن و صنعتی محروم است.
فرماندار ورامین افزود: یکی از مشکلات امروز جامعه افزایش میزان طلاق است که این زنگ خطری برای سلامت جامعه است و باید برای آن چاره ای اندیشید.
وی گفت: در حوزه اشتغال بانوان ورود خوبی پیدا کرده ایم و کارهای شایسته ای صورت گرفته ولی باید با کمک مسئولان برای مردم این دیار که زحمات بسیاری برای نظام کشیدند کارهای اساسی انجام داد.
در پایان این مراسم از تنی چند از بانوان نمونه و خانواده معظم شهدای ورامین تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: 2079
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری