بخشدار مرکزی قرچک خبر داد:
همایش نقش موثر شوراها و معتمدین در توسعه روستاها در قرچک برگزار می شود
تاریخ انتشار : آذر ۷, ۱۳۹۷ ۱۰:۵۷ ب.ظ
 
بخشدار مرکزی قرچک ازبرگزاری همایش نقش موثر شوراها و معتمدین در توسعه روستاها خبر داد.
 همایش نقش موثر شوراها و معتمدین در توسعه روستاها در قرچک برگزار می شود

به گزارش ندای وارنا؛ علیرضا رشیدیان بخشدار مرکزی قرچک ازبرگزاری همایش نقش موثر شوراها و معتمدین در توسعه روستاها خبر داد، گفت: این همایش با حضور مدیر کل روستایی و شوراو معتمدین روستاهای قرچک درروز چهارشنبه ساعت ۱۰ در کانون ملائک برگزار می شود.
بخشدار مرکزی قرچک اظهار داشت: شناخت دقیق مسایل مربوط به روستاها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که باید مورد توجه قرار گیرد.
رشیدیان بیان کرد: توسعه روستاها در بعدی اساسی قراردارد و شوراها و معتمدین در توسعه پایدار روستایی در زمینه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … می تواند بسیار کارگشا باشند.
وی افزود:شوراها و معتمدین به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی و انتقال دهنده نیازمندی‌های آنان به مسئولین هستند، لذا نقش بسزایی در تسریع روند توسعه پایدار در سطوح مختلف روستاها خواهند داشت.
بخشدار مرکزی قرچک تاکید کرد: در نقاط مختلف روستایی ظرفیت های بکر و دست نخورده ای وجود دارد که با بهره وری مناسب از آن؛ رشد اقتصادی در منطقه رقم خواهد خورد.
وی تصریح کرد: روستاهای قرچک سرشار از قابلیت هایی است که در تحقق رشد اقتصادی می تواند موثر باشد.
رشیدیان در پایان خاطرنشان کرد: دولت برای توسعه در روستاها با هرگونه طرحی که باعث اشتغال زایی و ماندگاری در روستاها شود، همراهی می کند .
انتهای پیام/

کد مطلب: 5899
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری