همایش پیاده‌روی دانشگاهیان پیشوا به مناسبت سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
تاریخ انتشار : خرداد ۲, ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷ ب.ظ
 
در آستانه سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاداسلامی همایش بزرگ پیاده‌روی با حضور پر شور دانشجویان، استادان، کارکنان و خانواده آنان در واحد برگزار شد.
 همایش پیاده‌روی دانشگاهیان پیشوا به مناسبت سالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
به گزارش  ندای وارنا به نقل از راوی نیوز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و قرچک در این همایش که بانشاط و شور خاصی برگزار شد، با تبریک ۳۱۱ اردیبهشت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نهادی است که با پیگیری بزرگان انقلاب ایجاد و با کمک مستقیم حضرت امام خمینی (ره) کار خود را آغاز کرد، هیچ‌کس باور نمی‌کرد این شجره طیبه در دل این سرزمین پهناور چنین به ثمر بنشیند.

 

رئیس واحد ورامین – پیشوا و قرچک در سخنانی ضمن تجلیل از مردم ایران اسلامی بابت خلق حماسه سیاسی ۲۹ اردیبهشت،از دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان مولود پر برکت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی یاد کرد

دکتر حسینعلی شیبانی ادامه داد: این دانشگاه که امروز به عنوان بزرگترین و جامع‌ترین مرکز آموزش عالی منطقه و جهان شناخته می‌شود با ساده‌ترین امکانات کار خود را آغاز و به همگان آموخت که می‌توان از هیچ، همه چیز آفرید و اکنون جایگاه این دانشگاه در نظام آموزش عالی کشور غیر قابل انکار است.

 

وی درباره روند حرکتی این واحد دانشگاهی اظهار کرد: خدا را شاکریم که با حمایت‌های مسئولان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و همت والای نیروی انسانی خلاق، کارآمد و پرتلاش واحد، سیر حرکتی این مجموعه صعودی و رو جلو است.

 

این مسئول دانشگاهی خاطرنشان کرد: می‌توان با برگزاری همایش‌های پیاده‌روی و ورزش‌های همگانی، فرهنگ ورزش کردن را در بین جامعه دانشگاهی بیش از گذشته ترویج داد.

در ادامه محمدی فرماندار پیشوا نیز از اهتمام جامعه دانشگاهی برای برگزاری این همایش عظیم قدردانی کرد و افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی نقش مهمی در راستای توسعه و پیشرفت در منطقه داشته است.

 

در پایان این همایش با انجام قرعه کشی، جوایز نفیس و ارزنده‌ای شامل دوچرخه و لباس‌های ورزشی به شرکت کنندگان اهدا شد.

 

کد مطلب: 1494
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری