امام جمعه شهرستان پیشوا :
همایش “پیشوای قیام” با حضور نخبگان فکری و فرهنگی در پیشوا برگزار می‌شود
تاریخ انتشار : خرداد ۹, ۱۳۹۹ ۷:۰۸ ب.ظ
 
امام جمعه شهرستان پیشوا گفت: همایش "پیشوای قیام" با موضوع قیام ۱۵ خرداد با حضور تعدادی از نخبگان فرهنگی با رعایت اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی در پیشوا برگزار می‌شود.
 همایش “پیشوای قیام” با حضور نخبگان فکری و فرهنگی در پیشوا برگزار می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛  حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌لله باقری گفت: با اشاره به فرا رسیدن قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: قیام ۱۵ خرداد افتخاری بزرگ برای شهرستان پیشوا است.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن این رویداد مهّم تاریخی ضمن حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی، همایش «پیشوای قیام»‌ به یاد امام خمینی(ره) و شهدای ۱۵ خرداد در جوار حرم‌ مطهر حضرت جعفربن موسی‌الکاظم(ع) که قیام ۱۵ خرداد نیز از آنجا شروع شده است برگزار خواهد شد.

امام ‌جمعه شهرستان پیشوا بیان کرد: در این گردهمایی بیش از ۱۰۰ هنرمند و فرهیخته جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی همچون نادر طالب‌زاده، مازیار بیژنی، محمدمهدی نقویان، مسعود ده‌نمکی، شهریار زرشناس و وحید جلیلی و یادگاران و خانواده‌های قیام ۱۵ خرداد حضور خواهند داشت.

باقری با اشاره به مدعوین و حاضران در این گردهمایی مهّم افزود: گردهمایی پیشوای قیام در روزهای شنبه و یکشنبه ۱۰ و ۱۱ خردادماه در جوار حرم حضرت جعفربن موسی‌الکاظم(ع) برگزار می‌شود.

کد مطلب: 8239
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری