امام جمعه خیرآباد:
همه امور کشور و لازمه موفقیت در عرصه های مختلف ایستادگی و مقاومت است
تاریخ انتشار : مهر ۵, ۱۳۹۸ ۷:۵۰ ب.ظ
 
امام جمعه خیرآباد گفت: همه امور کشور و لازمه موفقیت در عرصه های مختلف ایستادگی و مقاومت است ومقاومت پایه همه موفقیت ها است این امر شعاری نیست بلکه واقعیتی است که تاکنون بارها به وقوع پیوسته است.
 همه امور کشور و لازمه موفقیت در عرصه های مختلف ایستادگی و مقاومت است

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام والمسلمین جعفر طزری امام جمعه خیرآباد ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی جمعه این هفته خیرآباد، اظهار داشت: چطور انسان وقتی در مستی شراب قرار گیرد نمی داند چه می گوید و چه می کند و از انسانیت خارج می شود انسانی که در مستی گناه قرار گیرد که این مستی بر اثر گناه زیاد قرار می گیرد انسان را انسان بودن خارج می کند و به مرز حیوانیت بلکه بدتر می رساند.

وی خاطرنشان کرد: مگر شراب قابل علاج است و هرگاه اثر شراب رفت انسان به حالت اولیه بر می‌گردد اما مستی گناه اینگونه نیست بلکه انسان را روز به روز بدتر و خراب‌تر می‌کند و در لجن زار فرو می برد.

امام جمعه خیرآباد با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس قرار داریم، بیان داشت: درود میفرستیم به ارواح طیبه شهدا و نظام مقدس اسلامی، در دفاع مقدس ما با توکل بر خداوند و باور و وعده های الهی و با اتحاد و همبستگی ملت و اتکاء به ظرفیت های درونی و اعتماد به جوانان این مرز و بوم دفاع مقدس را با سربلندی به پایان رساندیم.

وی تاکید کرد: امروز هم باید با ایمان به خداوند و اتکاء به ظرفیت های عظیم داخل کشور و وجود جوانان انقلابی و متعهد از جنگ اقتصادی با سربلندی خارج شویم.

طزری با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با اعضاء خبرگان رهبری ضمن توصیه چند نکته مهم، اظهار داشت: ایشان اساس همه امور کشور و لازمه موفقیت در عرصه های مختلف را ایستادگی و مقاومت دانستند و اینکه بیان می‌کنیم مقاومت پایه همه موفقیت ها است این امر شعاری نیست بلکه واقعیتی است که تاکنون بارها به وقوع پیوسته است.

وی بیان داشت: تاریخ ۴۰ ساله این نظام پر است از عبرت های مهم، هر کجا که ایستادگی کردیم جواب گرفتیم و هر کجا که کوتاه آمدیم ضربه خوردیم.

طزری در ادامه گفت: در اوایل سال ۸۲ با همین سه کشور اروپایی قرارداد سعدآباد را امضاء نمودیم در آنجا نه تنها به تعهدات خود عمل نکردند بلکه رئیس جمهور وقت آمریکا، کشور عزیز ما را جز محور شرارت قرار داد و آنقدر تعلل کردند تا ما دوباره غنی سازی را از سر گرفتیم.

امام جمعه خیرآباد اظهار داشت: این سه کشور اروپایی که در ظاهر حکم واسطه و میانجی گری بین ایران و آمریکا را بازی می کند همان دشمنان ایران اسلامی هستند و همان کاری را می‌کنند که آمریکا انجام می دهد که نمونه بارز آن این است که قبل از دیدار با رئیس جمهور محترم بیانیه می‌دهند که عامل اصلی حمله به تاسیسات نفتی عربستان و ایران اسلامی است بعد تقاضای ملاقات می‌کنند و صریحاً اعلام می‌کنند که بدون آمریکا و اجازه او کاری انجام نمی دهند.

وی افزود:‌ امروز علاج در این است که از این سه کشور اروپایی هم قطع امید کنیم و با گسترش روابط با همسایگان خود و کشورهای آسیایی و اعتماد بر جوانان و ظرفیت درون، مشکلات قابل حل و علاج خود را علاج کنیم.

امام جمعه خیرآباد بیان کرد: ریاست محترم جمهور در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل از حقوق ملت بزرگ ایران به درستی دفاع کردند و اصول انقلاب را به استکبار یادآور شدند سه کشور اروپایی چند مرتبه سعی کردند که رئیس جمهور محترم را حتی برای چند لحظه شده به دیدار با ترامپ متقاعد کنند چرا که آمریکا امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند این ملاقات است زیرا با این ملاقات می توانست در رقبای داخلی مقدم شود و هم به جهانیان اعلام دارد که فشار حداکثری جواب داد و ایران را پای میز مذاکره آورد اما رئیس جمهور محترم به خوبی بیان داشتند که جواب ملت ایران به مذاکره تحت تحریم نه است.

وی در پایان گفت:‌ در این سخنرانی حمایت از مردم مظلوم افغانستان، عراق، یمن و فلسطین بود که عامل همه این جنایت ها آمریکا و ایادی او در منطقه است.

انتهای پیام/

کد مطلب: 6867
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری