هم اندیشی در مباحث فرهنگ و هنری با حضور رئیس اداره بازرسی فرماندار در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا
تاریخ انتشار : مهر ۲۵, ۱۴۰۲ ۷:۲۹ ب.ظ
 
صادق بندعلیان رئیس اداره بازرسی فرمانداری شهرستان پیشوا و سرپرست و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از هنرمندان در اتاق جلسات این اداره از نزدیک در خصوص مباحث فرهنگی هنری به گفت و گو پرداختند.
 هم اندیشی در مباحث فرهنگ و هنری با حضور رئیس اداره بازرسی فرماندار در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا

به گزارش ندای وارنا؛ این دیدار با هدف بررسی اوضاع فرهنگی و هنری و بررسی مشکلات این اداره از طرف فرمانداری شهرستان صورت گرفت.

گفتنی است، صادق بندعلیان رئیس اداره بازرسی فرماندار شهرستان پیشوا، دقت در امور محوله، نظم و پیگیری موارد اداری، رضایت­مندی ارباب رجوع در تسریع کارها و تکریم ایشان را نشانه پویایی نهادهای اداری دانست.

وی در این دیدار از نزدیک با تعدادی از هنرمندان و پرسنل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا در خصوص نحوه خدمات رسانی و همچنین استعدادها و امکانات موجود در ارائه خدمات فرهنگی بحث و گفت و گو کرد و تصریج کرد: فرماندار و معاونان و سایر مسئولان دولتی شهرستان علاقه مند به مباحث فرهنگی هنری بوده و در این مسیر همراهی مطلوبی دارند.

لازم به ذکر است که در این دیدار حسین قربانی ضمن ابراز خرسندی از حمایت­ های منسجم و مستمر نهادهای دولتی و مردمی شهرستان از مقوله فرهنگ و هنر، مهم ترین موضوع در حال پیگیری اداره متبوع خود را عملیات احداث تنها فرهنگسرای شهرستان عنوان کرد و از توجه نهادها و ادارات ذی ربط در پیشرفت فیزیکی این بنا قدردانی کرد.

همچنین حسین قربانی افزود: با توجه به جذب اعتبار برای احداث این فرهنگسرا، حمایت های فرماندار و شهردار و سایر مسئولان فرهنگ دوست شهرستان باعث دلگرمی بوده و اظهار امیدوار کرد تا در صورتی که عملیات ساخت فرهنگسرا با مشکل خاصی مواجه نشود، به لطف خدا در بازه زمانی یکساله پیمانکار این مرکز مهم در حوزه فرهنگ و هنر اسلامی را به شهرستان تحویل دهد.

کد مطلب: 14425
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری