هیات های مذهبی در برنامه های فرهنگی ودینی تاثیر فراوانی دارند
تاریخ انتشار : شهریور ۱۲, ۱۳۹۷ ۵:۴۹ ب.ظ
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ری گفت: هیات های مذهبی در برنامه های فرهنگی ودینی تاثیر فراوانی دارند.
 هیات های مذهبی در برنامه های فرهنگی ودینی تاثیر فراوانی دارند

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام علی کنگرلو پیش از ظهر دوشنبه در همایش پیام آوران عاشورا که با حضور مسولین هیئات مذهبی شهرستان ری در تالار شیخ صدوق حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد طی سخنانی با اشاره به نقش مجالس عزاداری در احیا امر اهل بیت (ع) اظهار داشت: طیق بیان امام رضا (ع) ؛ «خداوند، رحمت کند آن بنده ای را که امر ما را زنده کند!»سوال شد : چگونه امر شما را زنده کند؟ فرمود: «علوم ما را فراگیرد و به مردم بیاموزد و شما هیئات هستید که بابرگزاری سخنرانی وبیان سبک زندگی اهل بیت این نقش مهم را انجام می دهید».

وی با تقدیر ازشورای هیئات مذهبی شهرری گفت: با همکاری این تشکل میانی فعالیت های خوبی در سامان دهی و نقش پذیری هیئات در برنامه های فرهنگی و دینی صورت گرفته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ری بیان داشت: تشکلهای دینی یک شبکه شناسایی و سامان دهی شده و آماده به خدمت است، یعنی نیاز به ایجاد ساماندهی مجدد نیست، اما باید مسئولیت پذیری هیئات مذهبی و سایر تشکلها درخصوص اصلاح صحنه اجتماعی محلات و کاهش آسیب ها و تقویت بنیان خانواده ها تقویت شود و هر چه از نیروهای فرهیخته تشکل درست شود اثر گذاری بهتر و موثرتر خواهد بود.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3475
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری