مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران :
هیچ حکم انفصال از خدمتی برای دهیاران ورامین صادر نشده است
تاریخ انتشار : تیر ۱۹, ۱۳۹۹ ۶:۳۴ ب.ظ
 
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران گفت: تا این لحظه تخلفی که منجر به صدور حکم انفصال از خدمت برای دهیاران شهرستان ورامین شود، صادر نشده است.
 هیچ حکم انفصال از خدمتی برای دهیاران ورامین صادر نشده است

به گزارش ندای وارنا؛ جمال زنگیشه مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران اظهار کرد: انجام بازرسی‌ها برای اجرای صحیح قانون از دستگاه‌ها همواره و پیوسته در دستور اداره کل بازرسی استان بوده است.

وی در خصوص شایعه صدور حکم انفصال از خدمت برای دهیارانی در شهرستان ورامین گفت: بازرسی‌ها از تمامی دستگاه‌ها نظیر دهیاری‌ها انجام می‌شود اما تا این لحظه هیچ حکم انفصال از خدمتی برای دهیاران شهرستان ورامین صادر نشده است.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران در پایان ضمن اشاره به برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان، تأکید کرد: یکی از برنامه اصلی اداره کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری تهران در حوزه مقابله ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها و زمین‌های کشاورزی، پیگیری جدی و مستمر همچنین رصد مناطق مختلف است و در این راستا تخلفات همواره رصد شده و بدون اغماض و با جدیت با آن برخورد می‌شود.

کد مطلب: 9593
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری