سرپرست فرمانداری قرچک:
هیچ هجمه ای نمی تواند این پیوند و وحدت را خدشه دار کند
تاریخ انتشار : آبان ۸, ۱۳۹۷ ۸:۲۳ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: سیل خروشان و عظیم مسلمانان و شیعیان در این مراسم ها سبب می شود دشمنان روز به روز بیشتر به این انسجام غبطه بخورند و بدانند که این وحدت میان مسلمانان ماندنی است و هیچ هجمه ای نمی تواند این پیوند و وحدت را از میان ببرد و به آن کوچکترین خدشه ای را وارد کند.
 هیچ هجمه ای نمی تواند این پیوند و وحدت را خدشه دار کند

به گزارش ندای وارنا؛بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری قرچک در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین با اشاره به پیاده روی نمادین جاماندگان اربعین در شهرستان قرچک اظهار داشت: چون عده زیادی از مردم به دلایل مختلف امکان حضور در پیاده‌روی اربعین در کشور عراق را نداشتند تصمیم گرفته شد تا این پیاده‌روی به‌صورت نمادین در قرچک انجام شود.

وی افزود: این برنامه همزمان با روز اربعین از ساعت ۶صبح چهارشنبه ۸ آبان ماه واقع در مصلی شهرستان آغاز می‌شود و طبق برنامه در مسیر پیاده‌روی در ایستگاه ها و موکب دایر شده که در این موکب‌ها مداحی و پذیرایی‌های مرسوم در پیاده‌روی برای شرکت‌کنندگان تدارک دیده‌ شده است.

خطیبی گفت: امیدواریم امسال نیز مانند سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی درست و هماهنگ، شاهد اجرای تجمع عظیم و باشکوه در شهرستان باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه این تجمع ها راه بسیار خوبی برای نشان دادن اتحاد و انسجام میان شیعیان است افزود: سیل خروشان و عظیم مسلمانان و شیعیان در این مراسم ها سبب می شود دشمنان روز به روز بیشتر به این انسجام غبطه بخورند و بدانند که این وحدت میان مسلمانان ماندنی است و هیچ هجمه ای نمی تواند این پیوند و وحدت را از میان ببرد و به آن کوچکترین خدشه ای را وارد کند.

منبع :قرچک آنلاین

انتهای پیام/

کد مطلب: 5077
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری