هیچ کلاس مقطع ابتدایی در شهرستان ورامین بدون معلم نیست
تاریخ انتشار : آبان ۹, ۱۴۰۲ ۸:۲۳ ب.ظ
 
جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ورامین تشکیل شد.
 هیچ کلاس مقطع ابتدایی در شهرستان ورامین بدون معلم نیست

به گزارش ندای وارنا؛ روز سه شنبه ۹ آبانماه  ۱۴۰۲ جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ورامین به ریاست مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین و با حضور حسین نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی ،سید محمد زاهدی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی ،علیرضا مومنی شهردار ورامین ،محمد شیرکوند ریاست شورای شهرستان ورامین و مصطفی خداداد ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان ورامین و دیگر اعضا در محل آموزش و پرورش شهرستان ورامین برگزار شد.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این جلسه گفت :با برنامه ریزی های دقیق در مجموعه آموزش و پرورش با همه ی مشکلات کمبود نیرو ، امسال در هیچ یک از مقاطع تحصیلی به ویژه مدارس ابتدایی کلاس بدون معلم  نداریم .

وی افزود : توجه ویژه به دانشگاه فرهنگیان می‌تواند پشتیبان خوبی برای آینده نیروهای آموزش و پرورش باشد و باید در این امر مصمم باشیم .

معاون استاندار تهران اظهار کرد :طبق آمار ارائه شده ، امسال در کنکور سراسری ۲۸ نفر از جمعیت پذیرفته شدگان زیر رتبه ۱۰۰۰ کنکور سراسری از شهرستان ورامین می باشد که باید مورد تشویق و الگو سازی بقیه دانش آموزان باشند .
درویشی در پایان گفت : آموزش و پرورش مجموعه ایست با توان بالا در جهت فرهنگ سازی و رشد نسل جوان که باید همه دستگاه به کمک این مجموعه بیایند .

حسین نوش آبادی در این جلسه گفت : نبود نقشه راه برای اجرای سند تحول بزرگترین ضعف موجود در مجموعه آموزش و پرورش است .

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس گفت : در تهیه برنامه هفتم توسعه توجه به اجرای سند تحول آموزش و پرورش مورد تاکید قرار گرفته است .

وی در پایان گفت : استفاده از همه ظرفیت ها برای کمبود امکانات و فضای آموزشی آموزش و پرورش یک ضرورت است که باید همه در رفع آن همکاری نمایند .

کد مطلب: 14594
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری