واحدهای صنفی متخلف قرچک ۱۲۸ میلیاردریال جریمه شدند
تاریخ انتشار : آذر ۱۸, ۱۴۰۲ ۴:۴۷ ب.ظ
 
سرپرست فرمانداری قرچک گفت: در راستای گشت های مشترک بازرسی، واحدهای صنفی متخلف این شهرستان در آبان ماه امسال ۱۲۸ میلیاردریال جریمه شدند.
 واحدهای صنفی متخلف قرچک ۱۲۸ میلیاردریال جریمه شدند

به گزارش ندای وارنا؛ حسین فخاری روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک اظهار داشت: گران‌فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، صادر نکردن فاکتور و مسائل بهداشتی از عمده تخلفات صورت گرفته در این واحدهای صنفی گزارش شده است.

وی با اشاره به اهمیت گشت‌های مشترک بازرسی اصناف جهت پیشگیری از تخلف افزود: در ماه آبان ۲۳۰ مورد بازرسی از اصناف شهرستان انجام که برای ۲۶ مورد پرونده تخلف تشکیل شد.

این مسئول ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه تنظیم بازار کالاهای اساسی، خاطرنشان کرد: معیشت و وضعیت اقتصادی مردم دغدغه اصلی مسئولان است و امیدواریم با اقدامات انجام شده شاهد تداوم آرامش در بازار باشیم.

فخاری با درخواست از شهروندان مبنی بر طرح هرگونه گزارش و شکایت با سامانه ۱۲۴ تاکید کرد: شایسته است مسئولان در پیگیری مجدانه گزارش های مردمی اهتمام ویژه داشته باشند.

محمد عموتقی مدیر جهادکشاورزی شهرستان قرچک نیز در این جلسه گزارشی از میزان و روند جذب و توزیع اقلام تنظیم بازاری ارائه کرد.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 14948
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری