والیبال نشسته شهرداری ورامین با هدف قهرمانی راهی لیگ برتر می شود
تاریخ انتشار : شهریور ۲۴, ۱۳۹۷ ۱:۰۱ ب.ظ
 
سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین گفت: والیبال نشسته شهرداری ورامین با هدف قهرمانی راهی لیگ برتر می شود.
 والیبال نشسته شهرداری ورامین با هدف قهرمانی راهی لیگ برتر می شود

به گزارش ندای وارنا؛فرید صائبی  گفت در خصوص وضعیت تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین شهرداری ورامین اظهار داشت: جلسه دوم تمرین تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین شهرداری ورامین برگزار شد و شهرداری ورامین اولین سال است که در زمینه جانبازان و معلولین تیم داری می کند و با توجه به بازیکنانی که جذب شده روند تیم بسیار مثبت است.

صائبی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه مسئول تیم از خانواده والیبال نشسته است و احاطه کاملی نسبت به بازیکنان دارد افزود: اعضای تیم ۹۰ درصد از استان تهران هستند و این یک نوید خوب برای ورامین است که تیم والیبال نشسته با چنین بازیکنانی را دارد که می توانند در سطح کشوری مطرح شوند.

وی با بیان اینکه بازیکنان خوبی مثل علیپوریان به عنوان کاپیتان ملی، صادق بیگدلی، محمد خالقی، مهدی حمیدزاده و سایر بازیکنان مجرب در این تیم نقش آفرینی دارند گفت: این بازیکنان که در سطح ملی هستند و امیدواریم با تمرینات خوب و امکانات زیرساختی مناسبی که در اختیار داریم به مقام قهرمانی برسیم.

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین اظهار داشت: خوشبختانه تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین از لحاظ سالن و امکانات در سطح جهانی است و والیبال نشسته در این منطقه رشد می کند و باید توجه داشته باشیم که  تیم والیبال نشسته ایران در دنیا مطرح است و به همین دلیل سوپر لیگ ایران یکی از لیگ های جهان است و ایران در مسابقات جهانی به قهرمانی دست یافته است.

وی تیم های شهرستان های مختلف ایران را قوی دانست و بیان داشت: تیم ساری سال گذشته قهرمان شد و در تیم های دیگر نیز تیم مازندران و تبریز و ذوب آهن اصفهان تیم های خوبی هستند که در سوپر لیگ ایران شرکت دارند و از بازیکنان خارجی هم استفاده می کنند که در مجموع در مقایسه با این تیم ها بازیکنان ما نیز از تکنیک و مهارت بسیار خوبی برخوردار هستند و به همین دلیل کار اسانی نیست تیمی در ایران بتواند حفظ قهرمانی کند.

صائبی در خصوص هواداران تیم والیبال نشسته شهرداری ورامین گفت: مسلما با توجه به اینکه مردم ورامین با والیبال آشنا هستند تماشاچی ها در مقام تعیین کننده قرار دارند و با قدرت مردم می توانیم به نتیجه خوب دست پیدا کنیم‌ و یکی از پارامترهای خوب والیبال نشسته ورامین هواداران پرشور است.

منبع : مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 3825
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری