واکنش جمهوری اسلامی به اقدام اروپایی‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود
تاریخ انتشار : بهمن ۷, ۱۴۰۱ ۹:۲۴ ب.ظ
 
نماینده مردم پاکدشت در مجلس با اشاره به اقدام اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران، گفت: در صورت تصویب نهایی پاسخ جمهوری اسلامی پشیمان‌کننده خواهد بود.
 واکنش جمهوری اسلامی به اقدام اروپایی‌ها پشیمان‌کننده خواهد بود

به گزارش ندای وارنا؛ فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گنجانده شدن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌ها و نهادهای تروریستی از سوی اتحادیه اروپا اظهار کرد: این سیاست شکست‌خورده اروپایی‌ها قطعاً برای آنها گران تمام می‌شود و اروپایی‌ها درک نمی‌کنند که اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود اکنون گروهک تروریستی داعش کل اروپا را فرا گرفته بود.

 

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جایگاه و نفوذ ویژه‌ای در جبهه مقاومت و آسیا دارد و همواره در مقابله با گروهک‌های تروریستی حضور فعال داشته و سپاه اجازه نداد گروهک تروریستی داعش در منطقه قدرت بگیرد، در غیر اینصورت این گروهک تروریستی کل اروپا را فرا گرفته بود.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اروپایی‌ها فراموش کرده‌اند که در زمان اوج قدرت گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه اروپا شاهد چندین بمب‌گذاری از سوی داعش بود و موجب کشته شدن چندین نفر شد و این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که داعش را شکست داد.

بشیری عنوان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درختی تنومند در راستای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام تبدیل شده و اروپا نمی‌تواند خدمات شایان این نهاد را کتمان کند.

وی با بیان مردد ماندن اروپا در تصویب نهایی تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متذکر شد: اروپایی‌ها می‌دانند در صورت تصویب نهایی این اقدام پاسخ جمهوری اسلامی پشیمان‌کننده خواهد بود و ایران اسلامی نیز ارتش اروپایی‌ها را تروریستی خواهد خواند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اقدام اتحادیه اروپا قطعاً خلاف قوانین بین‌المللی است و جمهوری اسلامی در قبال آن سکوت نخواهد کرد و در صورت تصویب نهایی منافع اروپا در منطقه به خطر خواهد افتاد و کوچک‌ترین نرمشی نشان نخواهد داد.

بشیری تبیین کرد: اروپایی‌ها از این ناراحتند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شد اغتشاشات اخیر را به خوبی جمع کند و پاسخ دردناکی به اروپایی‌ها که حامی اصلی اغتشاش و آشوب در ایران بودند، بدهد.

کد مطلب: 11936
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری