واکنش سرپرست استانداری تهران به کمبود تخت های بیمارستانی
تاریخ انتشار : آذر ۱۲, ۱۳۹۷ ۹:۲۸ ب.ظ
 
سرپرست استانداری تهران در واکنش به کمبود تخت های بیمارستانی شهرستان های استان تهران گفت: برخی شهرستان‌ها با جمعیت ۴۰۰هزار نفری، یک تخت بیمارستانی‌ هم ندارند.
 واکنش سرپرست استانداری تهران به کمبود تخت های بیمارستانی

به گزارش ندای وارنا؛شکرالله حسن بیگی صبح دوشنبه در جلسه مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران و شهرستان ورامین که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه استان تهران در بسیاری از حوزه‌ها، جزو محروم‌ترین استان‌ها محسوب می شود اظهار داشت: اگر فردی از بیرون به استان تهران نگاه کند، از آن به عنوان یکی از برخوردارترین مناطق کشور یاد می کند اما واقعیت این است تهران در بسیاری از شاخص های توسعه بی بهره و یکی از محروم ترین استان های کشور است.

حسن بیگی با بیان اینکه برخی شهرستان‌ها با جمعیت ۴۰۰هزارنفری، یک تخت بیمارستانی‌ هم ندارند گفت: این وضعیت زیبنده شهرستان های استان تهران نیست و شاهد هستیم که برخی دیگر از شهرستان ها از داشتن تخت بیمارستانی دولتی محروم هستند و بخش خصوصی نسبت به احداث برخی از مراکز درمانی در آن اقدام کرده اند.

سرپرست استانداری تهران با اشاره به برگزاری جلسات تخصصی مسئولان استانداری در شهرستان های استان تهران گفت : در دوره استاندار سابق تهران ، جلسات تخصصی در قالب سفرهای شهرستانی برگزار شده و مصوباتی به تصویب رسیده که پیگیری این مصوبات در دستور کار قرار داشته و فراموش نمی شود.

وی در راستای حل مشکل کمبود کلاس‌های درس در استان تهران بیان داشت: شهرستان های استان تهران در حوزه آموزش و پرورش نیز با محرومیت های بی شماری مواجه هستند و اکثر مدارس به صورت دو نوبته اداره می شودف لذا فرمانداران مکلف هستند تا با کمک بخش خصوصی برای تغییر کاربری و فراهم‌سازی ۲۰هزار کلاس درس اقدام کنند که در این راستا سهم هر شهرستان مشخص شده است.

سرپرست استانداری تهران با تاکید برتعیین تکلیف وضعیت کتابخانه غیر فعال شهرستان ورامین گفت: باید این موضوع در کارگروه تخصصی استان تهران طرح شده و راهکارهای لازم برای امکان برون رفت از وضعیت موجود اتخاذ شود.

منبع :مهر

انتهای پیام/

کد مطلب: 6006
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری