وحدت جهان اسلام موجب نابودی اسرائیل غاصب می شود
تاریخ انتشار : آبان ۲۵, ۱۳۹۷ ۷:۵۷ ب.ظ
 
امام جمعه پاکدشت به حمله موشکی محور مقاومت به مواضع رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و گفت: وحدت جهان اسلام موجب نابودی اسرائیل غاصب می شود.
 وحدت جهان اسلام موجب نابودی اسرائیل غاصب می شود

به گزارش ندای وارنا؛حجت الاسلام حسن لزومی در خطبه های این هفته نماز جمعه پاکدشت اظهار داشت: اقدامات افرادی مانند یاسرعرفات در مذاکره و سازش با اسرائیل در طول سال های گذشته تنها موجب پیشروی صهیونیست ها شد.
وی اظهار داشت: پیروزی های محور مقاومت به واسطه مردم به دست آمد و امروزه مردم سنگ به دست با موشک به اسراییل شلیک می کنند.
حجت الاسلام لزومی افزود: اگر در جریان انقلاب اسلامی نیز امام راحل با شاه سازش می کرد، هیچگاه انقلاب به پیروزی نمی رسید.
وی با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) گفت: وحدت تنها حول محور ولایت فقیه معنا پیدا می کند.
امام جمعه پاکدشت در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این شهرستان با تقدیر از برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی بیان کرد: وعده رئیس قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی با اعدام دو نفر از این افراد جامه عمل به خود پوشاند و مردم منتظر ادامه این روند هستند.
وی همچنین با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با قهرمانان پارا المپیکی کشور گفت: معظم له از نقش بانوان محجبه در پیروزی های کاروان ورزشی جمهوری اسلامی تقدیر کرد و حضور محجبه ورزشکاران زن ثابت کرد که حجاب اسلامی هیچگاه محدودیت نیست.

منبع :ایرنا

انتهای پیام/

کد مطلب: 5521
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری