فرمانده سپاه ناحیه ورامین:
ورامین در لیالی قدر میزبان ۴ شهید گمنام دفاع مقدس است
تاریخ انتشار : خرداد ۲۲, ۱۳۹۶ ۹:۴۲ ب.ظ
 
فرمانده سپاه ناحیه ورامین گفت: ۴ شهید گمنام به مدت ۵ شب، یعنی از شب نوزدهم ماه مبارک و همزمان با اولین شب قدر تا صبح روز بیست و سوم مهمان مردم ورامین هستند.
 ورامین در لیالی قدر میزبان ۴ شهید گمنام دفاع مقدس است

به گزارش ندای وارنا، سرهنگ داوود اصغری با اشاره به میزبانی از ۴ شهید گمنام، اظهار داشت: مردم ورامین در لیالی قدر میزبان ۴ شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستند و با توجه به اینکه همه مساجد درخواست حضور این عزیزان را دارند، این آمادگی را داریم که این شهدا را به قسمت‌های مختلف شهرستان منتقل کنیم تا عموم مردم بتوانند از معنویت آنها استفاده کنند، اما بیشتر سعی می‌کنیم تا این شهدا در مراسم‌های اصلی و بزرگ ورامین حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: ۴ شهید گمنام به مدت ۵ شب، یعنی از شب نوزدهم ماه مبارک و همزمان با اولین شب قدر تا صبح روز بیست و سوم مهمان مردم ورامین هستند و پس از آن به تهران عودت داده می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین با اشاره به فضای معنوی حاکم در لیالی قدر تصریح کرد: شب‌های قدر، شب‌های راز و نیاز و مناجات است و حضور شهدای گمنام تأثیر معنوی مضاعفی بر فضا خواهد داشت، و ضمن تجلیل از این عزیزان فرهنگ شهید و شهادت هم در بین مردم و جوانان اشاعه داده می‌شود، و مردم هم این از حرکت خوشحال می‌شوند.

اصغری در پایان به «تسنیم» خاطرنشان کرد: سابقه این کار را در سال‌های قبل هم داشتیم، هم‌چنان که ماه رمضان دو سال قبل نیز میزبان شهدای غواص در منطقه بودیم و این موضوع اثرات خوبی را در شهرستان گذاشت و همه اذعان داشتند که حضور شهدای غواص به معنویت بیشتر فضا کمک شایان توجهی کرده است.

کد مطلب: 1596
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری