ورامین پیشگام در حمایت از سمن های جوانان می باشد
تاریخ انتشار : اسفند ۶, ۱۳۹۵ ۱:۲۰ ب.ظ
 
دومین سمن با تشکیل مجمع این سمن در اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
 ورامین پیشگام در حمایت از سمن های جوانان می باشد

به گزارش ندای وارنا

 شهرستان ورامین طی یک سال گذشته اقدام به راه اندازی دو سمن جوانان کرده تا بتواند از طریق این سازمان های مردم نهاد خدمات بهتری به جوانان خود ارائه دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین ابراهیم شیرکوند  عنوان داشت: سمن ها بهترین کمک برای انجام برنامه های فرهنگی هستند در همین راستا روز گذشته سمن جوانان “جوانه” با حضور آقای ملکا مسئول تشکل های جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار شد و این سمن فعالیت رسمی خود را آغاز نمود.

ابراهیم شیرکوند ادامه داد: اشتغال مشکل اصلی جوانان است و برطرف کردن مشکلات در این زمینه باید در اولویت باشد و این امر فقط با همدلی و وحدت مسئولین شهرستانی و استانی میسر است که امیدواریم بتوانیم این کار را در سال ۹۶ انجام دهیم.

ایشان در ادامه سخنان خود بیان داشت: بر طبق گفته مقام معظم رهبری “جوان، مظهر امید است ” و جوانان ورامین همیشه در صحنه های انقلاب حضورداشته و خواهند داشت و این یکی از ویژگی های جوانان دیار ۱۵ خرداد می باشد.

شیرکوند در انتها گفت: در حال حاضر شهرستان ورامین دارای دو سمن جوانان می باشد که سمن طراوت در زمینه محیط زیست فعالیت می کند و سمن جوانان “جوانه” در انجام امور خیریه و هر دو این سمن ها از جوانان نخبه و انقلابی شهر تشکیل شده اند.

کد مطلب: 948
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری