ورامین ۴۷۰ هکتار بافت فرسوده دارد
تاریخ انتشار : خرداد ۳, ۱۳۹۹ ۹:۱۵ ب.ظ
 
فرماندار ورامین در این دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان تهرن گفت: ورامین از ۴۷۰ هکتار بافت فرسوده برخوردار است که با همکاری مسئولان شهرستانی و استانی می باید نوسازی شود.
 ورامین ۴۷۰ هکتار بافت فرسوده دارد

به گزارش ندای وارنا؛ در حال حاضر ۱۴.۴ درصد از مساحت شهرستان ورامین شامل ۴۷۰ هکتار جزو بافت فرسوده است که لازم است تا با ارائه مشوق‌های لازم و نیز تسهیل امور، زمینه نوسازی آن انجام شود.
وی اظهار کرد:با وجود محدودیت‌های مالی، هم اکنون پروژه‌هایی از جمله بیمارستان شهید مفتح ورامین، چندین پروژه آموزشی و سالن ورزشی توسط اداره راه و شهرسازی در ورامین در حال احداث است که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها، بخشی از نیازهای شهرستان برطرف می‌شود.
فرماندار ورامین با اشاره به این که ۶ کیلومتر از راه‌آهن قطار سراسری تهران- مشهد از مرکز شهر ورامین عبور می‌کند اظهار کرد: عبور راه‌آهن از مرکز ورامین مشکلاتی را برای توسعه و خدمت رسانی به مردم به همراه داشته که بر اساس طرح جامع شهرداری ورامین، انتقال راه‌آهن به زیر زمین می‌تواند بسیاری این مشکلات را برطرف کند.
در این جلسه مقرر شد تا معاونت ساخت و مهندسی ، حوزه شهرسازی و معماری و اداره هماهنگی حمل و نقل نظر نهایی کارشناسی را در خصوص امکان انتقال راه‌آهن به زیر زمین مورد بررسی قرار گیرد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 8121
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری