وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی کلاس معرفت شناسی و ولایت مداری /حضور سلایق مختلف سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک
تاریخ انتشار : دی ۹, ۱۴۰۲ ۳:۴۰ ب.ظ
 
مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و حماسه نهم دیماه در مصلی نماز جمعه بخش جوادآباد برگزار شد .
 وصیت نامه حاج قاسم سلیمانی کلاس معرفت شناسی و ولایت مداری /حضور سلایق مختلف سیاسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک

به گزارش ندای وارنا؛ مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان در گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و نهم دیماه در مصلی نمازجمعه شهر جواد آباد گفت :باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه داریم و ویژگی ها و شاخصه های این شهید بزرگوار را برای تمامی آحاد جامعه نشان داد .

وی افزود: یکی از اهداف نظام اسلامی مقدمه سازی ظهور است و برای این مسیر ما به مکتب حاج قاسم و رهروان او نیاز داریم .

 

معاون استاندار تهران با اشاره به ۴ شاخصه اصلی مکتب حاج قاسم گفت:ایمان به وعده و قدرت الهی، اخلاص، ساده زیستی، ولایت مداری ۴ شاخصه اصلی شهید حاج قاسم سلیمانی است که باید سرلوحه همه آحاد جامعه باشد .

 

فرماندار ویژه شهرستان ورامین با بیان وصیت نامه سردار سلیمانی گفت : وصیت نامه حاج قاسم کلاس معرفت شناسی و ولایت مداری است و باید آنرا به نسل جوان به عنوان یک مکتب آموزش داد .

 

درویشی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیشرو در کلام مقام معظم رهبری گفت : به گفته مقام معظم رهبری انتخابات لیلة القدر انقلاب است و تنها راه ایجاد تحول در کشور حضور در انتخابات است و باید انتخابات امسال با همه معضلات و مشکلات کشور پور شور و به بهترین شکل انجام پذیرد .

 

وی افزود:ایران نقش تعیین کننده در تحولات منطقه دارد و حضور پر شور مردم در ۱۱ اسفند ماه بر سر صندوق های رای همه نقشه های دشمن را ازبین خواهد برد و امنیت کشور را تضمین میکند.

 

ریاست هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک در ادامه اظهار کرد : با توجه به ثبت نام کاندیداهای مختلف از همه سلایق سیاسی درانتخابات پیشرو در حوزه انتخابیه ورامین پیشوا قرچک پیش‌بینی برای برگزاری انتخاباتی پر شور سالم و با رقابت داشته باشیم .

 

درویشی در پایان با اشاره به اقدامات و پروژه های عمرانی در بخش جوادآباد گفت : دولت مردمی در دو سال گذشته توجه ویژه ای به بخش جواد آباد داشته است و پروژه‌های تعریض جاده قلعه خواجه به حصارک،پساب آب تصفیه خانه تهران به بخش جوادآباد ،تعریض جاده آبباریک به چرمشهر ،احقاق حقه آبه تالاب و‌مراتع عشایر ،ایجاد منطقه ویژه اقتصادی ورامین در بخش جواد آباد و… را میتوان نام برد .
کد مطلب: 15141
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری