امام جمعه موقت ورامین:
وضعیت تولید در ورامین بسیار مناسب است
تاریخ انتشار : خرداد ۳۰, ۱۳۹۹ ۱۰:۳۷ ب.ظ
 
امام جمعه موقت ورامین گفت: در بازدیدهای به عمل‌آمده از واحدهای صنعتی، حوزه کار و تولید شهرستان ورامین بسیار مناسب است و صنعتگران در خط مقدم جبهه اقتصادی، چرخ‌های تولیدی کشور را به حرکت در می‌آورند.
 وضعیت تولید در ورامین بسیار مناسب است

به گزارش ندای وارنا؛ حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: امروز با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده نظام، شرایط برای کار و تلاش فراهم است و تولید کنندگان با استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی موجود، توفقیات بسیاری را به دست آورده‌اند.

وی گفت: امروز شرایط و وضعیت تولید در شهرستان ورامین بسیار مناسب است و در بازدیدهای به عمل آمده از واحدهای صنعتی، تلاش صنعتگران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی مشهود است.

خطیب جمعه ورامین اظهار کرد: اگر تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در بروکراسی اداری گرفتار شده و از این اتاق به اتاق دیگر فرستاده شوند، جهشی در تولید صورت نمی‌گیرد.

محمودی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران افزود: این شهید سرافراز ایران اسلامی، دانشمند فرهیخته‌ای بود که مدارج علمی را طی نموده و همچون معلمی عارف شاگردانی متعهد تربیت و تحویل جامعه اسلامی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: شهید چمران به عنوان اسوه ایثار و مدیریت ناب اسلامی، کرسی مجلس و ریاست را رها کرد و با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، از ارزش‌های اسلامی دفاع و خون را تقدیم اسلام کرد.

وی با تبریک فرارسیدن ولادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصوم(س) گفت: سالروز تولد ایشان، به عنوان روز دختر نام‌گذاری شده و دختران ایران اسلامی باید به خود ببالند که چنین الگوی بزرگی در اختیار دارند که می‌تواند تمامی الگوهای کاذب و غلط را کنار زده و راه را برای مادران آینده کشور، نمایان سازد.

محمودی گفت: سلبریتی‌های فریب‌خورده‌ای که با رفتارهای زشت، راه را برای برخی دختران باز می‌کنند الگوی دختران جامعه اسلامی نیستند، چرا که ارزش یک دختر به مدگرایی، پوشیدن لباس‌های پاره، بغل کردن سگ و جلوه‌گری و خودآرایی نیست.

وی تصریح کرد: از بین بردن حریم‌های اخلاقی، یکی از اهداف دشمن برای نابود کردن این کشور است، برخی افراد به بهانه ورزش، دختران و پسران را به بیراهه می‌برند، دوچرخه سواری یک زن با لباس‌های نامناسب با هیچ‌یک ارزش اخلاقی سازگار نیست.

وی با اشاره به وضعیت امروز آمریکا، اعتراضات مردم را مقدمه‌ای برای فروپاشی این کشور دانست و افزود: اعتراض مردم آمریکا به ظلم و فساد، خیزشی بزرگ و کم سابقه است که حقوق بشر آمریکایی را نمایان ساخت، شاید این اعتراضات سرکوب شود ولی آتش زیر خاکستری می‌شود که مقدمه فروپاشی آمریکا را فراهم می‌کند.

کد مطلب: 8882
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری