وقوع روزانه ‌۱۰ فقره تصادف در حدفاصل ری تا پاکدشت!
تاریخ انتشار : آذر ۱۲, ۱۴۰۲ ۶:۴۲ ب.ظ
 
فرمانده پلیس‌راه تهران ـ پاکدشت از وقوع روزانه حداقل ۱۰ تصادف در محور امام رضا (ع) حدفاصل ری تا پاکدشت خبر داد و گفت: محور امام رضا (ع) تحت نظارت اداره راهداری پاکدشت است و مهم‌ترین عامل تصادفات در این محور عدم وجود روشنایی کافی و نبود خط‌کشی است.
 وقوع روزانه ‌۱۰ فقره تصادف در حدفاصل ری تا پاکدشت!

به گزارش ندای وارنا؛ سرهنگ محمد آبرودی با اشاره به میزان قابل توجه تصادفات فوتی و جرحی در محور امام رضا (ع) اظهار داشت: مهم‌ترین عامل تصادفات در محور امام رضا (ع) حدفاصل ری تا پاکدشت عدم وجود روشنایی کافی، نبود خط‌کشی و قصور رانندگان در استفاده از تلفن همراه حین رانندگی است.

وی با اشاره به فوت ماهانه حداقل ۲ نفر در اثر تصادفات محور امام رضا (ع) افزود: در این محور روزانه ۱۰ تصادف اتفاق می‌افتد که برخی از این تصادفات نیز منجر به خسارت شدید و فوت و مصدومیت می‌شود.

فرمانده پلیس‌راه تهران ـ پاکدشت در ادامه گفت: به‌منظور کاهش تصادفات و حفظ مال و جان مردم، اداره راهداری شهرستان پاکدشت باید در راستای تأمین روشنایی و خط‌کشی اقدام و نواقص هندسی این محور برطرف شود.

سرهنگ آبرودی تصریح کرد: بیشتر تصادفات در این محور در ساعات تاریکی اتفاق می‌افتد و در بخشی از این محور نیز آب‌گرفتگی ناشی از بارندگی، به‌ویژه در این فصل، تصادفات سنگینی را در پی دارد.

فرمانده پلیس‌راه تهران ـ پاکدشت در پایان با اشاره به تصادفات ناشی از عبور از عرض خاطرنشان کرد: محور امام رضا (ع) حدفاصل ری تا پاکدشت نیازمند توجه ویژه راهداری شهرستان پاکدشت است زیرا که در برخی از مقاطع فاصله نیوجرسی‌ها از یکدیگر منجر به تشویق عابران و راکبان موتورسیکلت به عبور از عرض می‌شود و تصادفات سنگین فوتی را عموماً در پی دارد.

منبع: تسنیم

کد مطلب: 14869
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری