مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:
ولایت فقیه ما برهمه جهان اتمام حجت می کند
تاریخ انتشار : مهر ۶, ۱۳۹۷ ۴:۵۸ ب.ظ
 
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ولایت فقیه ما برهمه جهان اتمام حجت می کند زیرا فرهنگی که امام برجای گذاشت برای همه جهان است و فرهنگ امام فرهنگی جهانی است.
 ولایت فقیه ما برهمه جهان اتمام حجت می کند

به گزارش ندای وارنا؛سردار خسرو عروج مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در خطبه های نماز جمعه قرچک اظهار داشت: جنگ ایران همانند ترتیب جنگی در عاشورا بود و پیر، جوان،غنی، فقیر، همه درکنار امام معصوم بودند، برای همین است که بعضی کشورها می گویند ترتیب جنگی ایران یک ترتیب جنگی متعارف است .
وی گفت: ولایت فقیه ما برهمه جهان اتمام حجت می کند زیرا فرهنگی که امام برجای گذاشت برای همه جهان است و فرهنگ امام فرهنگی جهانی است، همان فرهنگی که رهبر انقلاب پرچم آن را بردوش دارد و با دنیا حرف می زند و حجت را تمام می کند .
سردار عروج بیان کرد: دشمنان اسلام داشتن با این همه ابزار و تجهیزات جنگی ناتوان از ‏نابودی جمهوری اسلامی ایران در جهان هستند. دشمنان اسلام در صدد ایجاد ارتش‌هایی شبه ‏اسلامی در راستای مقابله با اسلام ناب محمدی است‎.

وی تصریح کرد: دشمن متوجه شده است که با جنگ نظامی، اقتصادی، ‏علمی، فرهنگی و اجتماعی از پس این امت بر نمی آید لذا به این نتیجه رسیده تا ارتش های ‏شبه اسلامی را تاسیس کند‎.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: تشکیل ارتش های به اصطلاح اسلامی در کنار این مملکت حسینی برای ضربه ‏زدن به افکار امام است و هدف آنها نه خاورمیانه و نه بحث شامات است.

وی تاکید کرد: براساس فرموده امام این انقلاب با قائم به خون بودن خود در ادامه راه اهل ‏بیت(س) و امام حسین(ع) قرار داشته و همواره با تاسی از مکتب اسلام گام برداشته است‎.
عروج گفت: فرهنگ مردم ایران، فرهنگ شهادت است. ملت ما شهادت را نه پایان زندگی، بلکه اوج کمال انسانی و بلندترین نقطه عروج روح آدمی می داند. شهادت برای مردم مسلمان کشورمان یعنی انتخاب خدا به جای خود یعنی رسیدن به خدا و معامله جسم خاکی در برابر رضایت خدا و رها کردن دنیای گذرا و رسیدن به بقا و جاودانگی است.
ویدر پایان خاطرنشان کرد: ایران اسلامی که کشوری ثروتمند و غنی است و به خاطر فرهنگ خاص مردمش بیش از سایر ملت‌ها در چشم است، به همین خاطر بسیار اهمیت دارد که فرهنگ شهادت را همیشه در میان مردم زنده نگه داشت و نگذاشت تا این فرهنگ از خاطر جوانان کشورمان پاک شود.

منبع : قرچک آنلاین
انتهای پیام/س

کد مطلب: 4074
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری