رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران:
پارک فناوری کشاورزی در ورامین راه اندازی شود
تاریخ انتشار : مرداد ۳۰, ۱۳۹۶ ۹:۵۲ ب.ظ
 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران خواستار راه اندازی پارک فناوری کشاورزی در ورامین شد.
 پارک فناوری کشاورزی در ورامین راه اندازی شود

به گزارش ندای وارنا به نقل از مهر، محمد مهدی طهرانچی، بعد از ظهر دوشنبه ۳۰ مرداد ۹۶ در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای همکاری در زمینه فعالیت هر چه بهتر و بیشتر در مراسم ملی انقلابی اسلامی را اعلام کرد و گفت: مراسم ملی و انقلابی یادآور رشادت ها و فداکاری های مردم و شهیدان این مرز و بوم است.

وی اظهار داشت: با توجه به تغییر رویکردی که در دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده است، دانشگاه آزاد نیز در راستای رهنمود های رهبری و ولایت حرکت کرده و در اشتغال و اقتصاد مقاومتی و فعالیت های فرهنگی فعالیت های پررنگ تری خواهد داشت.

طهرانچی با بیان این که ورامین به عنوان  قطب کشاورزی و دامداری محسوب می شود، تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید  در این زمینه ها و همچنین در زمینه رشته صنایع غذایی اقدامات جدی تر کرده و تمام برنامه هایی که دانشگاه آزاد ورامین دنبال می کند، در حول این محور باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بر راه اندازی پارک فناوری در شهرستان ورامین تاکید کرد و افزود: این پارک باید طبق رشته های درسی موجود در مراکز علمی ورامین راه اندازی شود، تا زمینه ایجاد اشتغال و افزایش تولید در این شهرستان، به خصوص برای فارغ التحصیلان دانشگاهی مفید واقع شود.

حجت الاسلام محسن محمودی نیز در این دیدار طی سخنانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی باید در مراسم انقلاب نقش آفرینی کرده و حضور بیشتری داشته باشد.

وی افزود: پایان نامه های دانشجویی به سوی مباحثی چون ترور و حوادث دهه ۶۰ جهت دهی شود، زیرا فهم حوادث دهه ۶۰ برای نسل امروز، به خصوص دانشجویان و اهل علم، اهمیت بسزایی دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با توجه به تحول مدیریتی که در دانشگاه آزاد اسلامی شاهد بودیم ، امید بر آن است که دانشگاه و دانشجویان نقش و حضور پررنگ تری در مراسم های انقلاب ایفا کنند.

بر اساس این گزارش، حسینعلی شیبانی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا و قرچک نیز در این دیدار حضور داشت.

کد مطلب: 2028
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری