پاسخ مردم به تحریم‌های جدید آمریکا حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان است
تاریخ انتشار : آبان ۴, ۱۳۹۷ ۷:۵۲ ب.ظ
 
امام‌جمعه موقت قرچک گفت: استکبار در 13 آبان تحریم‌های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران وضع خواهند کرد مردم ولایت مدار ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بخصوص امریکا و اسرائیل خواهند زد.
 پاسخ مردم به تحریم‌های جدید آمریکا حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان است

به گزارش ندای وارنا؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولی‌الله بلوچی امام‌جمعه موقت قرچک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار داشت: احترام به پدر و مادر از اعمالی است که دین اسلام به آن سفارش جدی کرده است و باید سرلوحه اعمال رفتاری خود قرار دهیم.

بلوچی گفت: انسان باتقوا باید از گناه دوری کند چراکه گناه باعث می‌شود اعمال نیک انسان از بین برود و به بی‌راه کشیده شود و از مسیر حق دور شود.

  امام‌جمعه موقت افزود: احترام به پدر و مادر بر هر فرزندی واجب است و هیچ فرزندی حق ندارد والدین خود را  برنجاند، کاری نکنید که مورد نفرین والدین قرار بگیرید و در قرآن کریم ۴ آیه در مورد نفرین پدر و مادر آمده است و اگر فرزندی مورد نفرین والدین قرار گیرد آخر و عاقبت‌به‌خیر نخواهد شد.

وی در ادامه افزود: با پدر و مادر خود با مهربانی سخن بگوئید، سعی کنید در صحبت‌ها خود به پدر و مادر توهین نکنید، تمام هستی و وجود فرزندان برای پدر و مادر است، وقتی‌که تمام وجود یک فرد به خودش نیست فخرفروشی چرا وقتی‌که شما فرزند پدر و مادر هستید چرا با تکبر سخن بگویید.

وی تصریح کرد: فرزندان  در زمان حیات والدین و حتی بعد از فوت آن‌ها وظیفه‌دارند برای پدر و مادران خود دعا کنند، احترام به مادر نسبت به پدر بیشتر سفارش شده چراکه مادر در بزرگ کردن فرزند نسبت به پدر بیشتر سختی ‌می‌کشد چراکه دو سال از شیره وجود خود را به فرزند می‌دهد تا او بزرگ شود.

بلوچی اذعان داشت: هرکسی که کاری در زندگی انجام دهد و کلمه بسم‌الله الرحمن الرحیم را بیان نکنند اقدام او ابتر خواهد ماند. خاصیت این آیه این است که ۴ هزار درجه ثواب او را زیاد می‌کند، ۴ هزار درجه از گناهان او را می‌بخشد چراکه آیه بسم‌الله در نزد خدا بسیار مهم است.

این مسؤول گفت: ای جوان شیعه مسلمان از انداختن آرم صلیب خودداری کنید، از سو استفاده قرار گرفتن دشمنان خودداری کنید غرب با ایجاد فضاهای نامطلوب می‌خواهد از جوانان سو استفاده کند.

وی تأکید کرد: اربعین مظهر اتحاد، اقتدار، عزت جامعه شیعیان و مسلمانان است که همه مسلمانان در اربعین حسینی به دورهم جمع می‌شوند و به عزاداری سرور و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یارانش می‌پردازند.

وی گفت: ای جوانان دشمن از اتحاد ما می‌ترسد، چراکه دشمن از امام حسین علیه اسلام هراس دارد مواظب باشید این همدلی و وحدت  را از ما نگیرند.

وی در ادامه گفت: شهادت امام حسین علیه و سلام و یارانش در کربلا، و سخنرانی کوبنده حضرت زینب کبری (س) در شام باعث رسوایی  قوم بنی‌امیه شد.

وی اظهار کرد: ای مردم استکبار جهانی و آمریکا اعلام کرده‌اند که در ۱۳ آبان تحریم‌های جدیدی را علیه جمهوری اسلامی ایران وضع خواهند کرد مردم ولایت مدار ایران با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بخصوص امریکا و اسرائیل خواهند زد.

وی در ادامه گفت: استکبار با تمام وجود وارد میدان شده است تا ریشه ملت ایران را بزنند مشکل استکبار دولت و نظام نیست بلکه ملت ایران است که دل در گرو امام حسین علیه اسلام دارند پس با تمام وجود از نظام و انقلاب دفاع کنید.

بلوچی در پایان اذعان داشت: ملت ایران با تمام مشکلاتی که دارند پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و از دست آورده‌ای نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد چراکه برای اقتدار این نظام بیش از ۲۲۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

منبع :فارس

انتهای پیام/

کد مطلب: 4932
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری