مدیر بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی شهدا پاکدشت:
پاکدشت به مرکز «ام.آر.آی» مجهز می‌شود
تاریخ انتشار : مرداد ۶, ۱۳۹۹ ۸:۵۲ ب.ظ
 
مدیر بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی شهدا پاکدشت با بیان اینکه سونوگرافی در این بیمارستان به صورت شبانه‌روز فعال شد، اعلام کرد به زودی مرکز «ام.آر.آی» نیز در پاکدشت راه‌اندازی می‌شود.
 پاکدشت به مرکز «ام.آر.آی» مجهز می‌شود

به گزارش ندای وارنا؛هادی کریمی روز دوشنبه اظهار داشت: نبود متخصص برای انجام سونوگرافی هنگام شب بیماران را برای انجام تکمیل مداوا به تهران می‌کشاند که این تردد معضلاتی را برای آنها به همراه داشت.

وی ادامه داد: مراجعان از قرچک، ورامین و پاکدشت فقط برای انجام یک سونوگرافی باید از مقصد خود به سمت تهران می‌آمدند اما با همت دولت یازدهم معضل این بخش رفع شده و سونوگرافی با حضور متخصص به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.

مدیر بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهدای پاکدشت گفت: این مرکز به عنوان تنها واحد سونوگرافی شبانه روزی جنوب شرق تهران است که به صورت شبانه روزی در جنوب شرق پایتخت فعال بوده و به مراجعان خدمات رسانی می‌کند.

به همت فرمانداری پاکدشت مرکز «ام. آر. آی» راه اندازی می شود

وی افزود: به زودی مرکز «ام. آر. آی» با اعتبار ۶ میلیارد تومان در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهدای پاکدشت با همت فرمانداری‌ راه اندازی می شود تا به مراجعان خدمات مطلوب و موثری ارائه دهد و هزینه دستگاه و هزینه ساخت محل آن را فرمانداری پاکدشت پرداخت کرده است.

کریمی به خدمات رسانی در خصوص بیماران کرونایی اشاره کرد و گفت: خدمات کادر درمانی این مرکز به بیماران کرونایی جای تقدیر دارد چرا که پرسنل این مرکز از هیچ نوع خدماتی به بیماران کرونایی دریغ ندارد.

شهرستان پاکدشت با بیش از ۴۵۰ هزار نفر تنها از یک بیمارستان دولتی برخوردار بود که با همت دولت یازدهم، پروژه بیمارستان شهدای پاکدشت که سال ها نیمه تمام باقی مانده بود تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

احداث بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی در پاکدشت در دولت نهم به تصویب رسید عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد.

کمبودهای موجود در حوزه اعتبار باعث شد تا تکمیل این پروژه چندین بار با وقفه مواجه شود که در سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان پاکدشت و دستور ویژه وزیر زمینه تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان در شهرستان فراهم شد.

با تجهیز این بیمارستان توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی این مرکز به صورت رسمی به بهره برداری رسید. این بیمارستان ظرفیت افزایش تخت های بیمارستانی تا ۱۸۰ تخت را دارد.

پاکدشت با ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

کد مطلب: 9969
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری