پخش عمومی فیلم های«الیا در جستجوی قهرمان» و «آسمان غرب» در پاکدشت
تاریخ انتشار : فروردین ۲۶, ۱۴۰۳ ۸:۲۲ ب.ظ
 
همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، پخش عمومی فیلم های «الیا در جستجوی قهرمان» و «آسمان غرب» در شهرستان پاکدشت برگزار شد.
 پخش عمومی فیلم های«الیا در جستجوی قهرمان» و «آسمان غرب» در پاکدشت

به گزارش ندای وارنا؛همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی فیلم پویانمایی «الیا در جستجوی قهرمان» به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی شهرستان پاکدشت، کانون بسیج هنرمندان شهرستان پاکدشت و با همکاری آموزش پرورش شهرستان پاکدشت، مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره)، پایگاه امام حسن مجتبی (ع) و مدرسه ابتدایی عصمتیه در سینما فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و  اهالی هنردوست و انقلابی حصارامیر در محله امام رضا(ع) شهرستان پاکدشت پخش شد.

این فیلم داستان آرش نوجوان ایرانی را روایت می کند که یکی از چهار گیمر برتر جهان است. او وارد مراسم افتتاحیه یک بازی کامپیوتری می شود در حالی که از طرف والدین خود نهی شده بود.

همچنین فیلم سینمایی «آسمان غرب» نیز به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی شهرستان پاکدشت و کانون بسیج هنرمندان شهرستان پاکدشت و با همکاری مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) در سینما فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاکدشت در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

در این فیلم رشادت، غیرت و میهن‌دوستی خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی و دیگر همرزمانش در روزهای آغازین جنگ به تصویر کشیده شده است.

کد مطلب: 15305
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری