پروژه‌های عمرانی بر اساس تخصیص اعتبار اولویت‌بندی و اجرا می‌شوند
تاریخ انتشار : دی ۱۴, ۱۴۰۲ ۴:۵۳ ب.ظ
 
ئیس شورای شهر اسلامی پاکدشت گفت: کارهای عمرانی به سرعت و در سطح شهر به تناسب بودجه ای که در اختیار داریم؛ برنامه ریزی خواهد شد.
 پروژه‌های عمرانی بر اساس تخصیص اعتبار اولویت‌بندی و اجرا می‌شوند

به گزارش ندای وارنا؛ فرهاد سرداری رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت روز پنج شنبه در محل شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهارداشت: در زمان سرپرستی دکتر زارعی با همکاری شورای شهر دو دستگاه ماشین آلات سنگین برای راه سازی و سازمان آتش‌نشانی که به قیمت ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

وی افزود: سه فقره آزاد سازی داشتیم، که درمحله های خاتون آباد و پشت شهرداری روبروی مسجد امام رضا (ع) که این آزاد سازی با مبلغ ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است.
وی خاطرنشان کرد: از عمده فعالیتهای در این ۴۹ روزه انجام شده جمع آوری دستفروشان از سطح شهر بود و مکانی در روبروی کانون شهدای پاکدشت برای این عزیزان در نظر گرفته شده که در آن محل مستقر شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر پاکدشت بر عمده فعالیتهای عمرانی اشاره کرد: ادامه بلوار ۹۰ متری شهدای مظفر که با همکاری واحد عمران و تلاش های حسین پازوکی معاون اجرایی شهرداری تقریبا آزاد سازی آن انجام شد و در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

سرداری اضافه کرد: اجرای فضای سبز که پیمانکار قبلی فضای سبز معدوم کرده بود، با فعالیت دوستان و نظارت آقای زارعی فضای سبز شهر احیا شد. همچنین در محله های یبر ، شهید دیز ماری که مشکل چندین ساله اهالی محله بود منتظر آسفالت و بهسازی آن خیابان بودند که با مدیریت و پیگیری شهردار حسین زارعی این کار انجام شد.
وی ادامه داد: پازل ۲۰متری مقداد در دستور کار هست، این پروژه را شروع کردند و در حال انجام شدن است و کارهای عمرانی در سطح شهر به تناسب بودجه ای که در اختیار داریم؛ برنامه ریزی خواهد شد.

شهرستان پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در مسیر محور امام رضا(ع) واقع شده است.

منبع: ایرنا

کد مطلب: 15212
Print This Post

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

 
 
 


 

اعلام وصول پایگاه خبری